اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۱۷۳
سرمربی تیم فوتبال گل ابریشم گفت: در مرحله قبلی جام حذفی تیم شهرداری تبریز از لیگ دسته اول را شکست دادیم.
۱۴:۰۰ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| هادی رحمانی در نشست خبری پیش از بازی با نیروی زمینی در جام حذفی اظهار داشت: ضمن تبریک عید غدیر خم به مسلمانان ابتدا باید در مورد نام تیم گل ابریشم بگویم اینکه این اسم به دلیل شغل خانوادگی مالک باشگاه انتخاب شده است. پدر و پدر بزرگ مالک محترم باشگاه در کار تجارت فرش ایرانی بودند و ایشان هم که صادر کننده فرش است برای ارج گذاشتن به هنر ایرانی و فرش ایرانی نام گل ابریشم را انتخاب کرده اند. زیرا در فرش رگه هایی از ابریشم هم وجود دارد.

وی افزود: در مرحله اول جام حذفی تیم کلهر شهریار انصراف داد و در مرحله دوم هم تیم خوب شهرداری تبریز را شکست دادیم. شهرداری تبریز در لیگ دسته اول حضور دارد و گل ابریشم در لیگ دسته دوم است و ما این تیم را یک بر صفر بردیم. فردا هم باید با تیم خوب نیروی زمینی بازی کنیم که تیمی ریشه دار است و باشگاهی قدیمی است که بازیکنان و مربیان خوبی دارد. امیدوارم بتوانیم در این بازی هم پیروز شویم. گل ابریشم حریف قدرتمندی برای حریفان خواهد بود و تلاش می کنیم بازی تماشاگر پسند و فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم.

رحمانی با اشاره به سوابق خودش در فوتبال عنوان کرد: من در تیم های پایه استقلال، پاس، بانک ملی بازی کرده ام. در رده بزرگسالان هم در تیم های شاهین تهران و شیرین فراز بوده ام. متولد 1364 هستم و به دلیل مصدومیت به جرگه سخت مربیان در آمدم و اکنون 150 مسابقه است که در لیگ های مختلف سرمربی بوده ام.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین