اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۱۵۳

مشکلات را در نیم فصل برطرف می کنیم

مربی تیم تاسیسات گفت: از بالا دستور آمده بود که یکی از بنرهای پشت دروازه ما حتماً برداشته شود تا سوت بازی توسط داور زده شود.
۱۱:۱۹ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| رضا ناصری در گفت‌وگویی، در مورد پیروزی یک بر صفر تأسیسات دریایی مقابل آتلیه طهران و قم گفت: دیروز بازی خوب و سنگینی بود و هر دو تیم تمام تلاش خود را کردند که به نتیجه مدنظر خود برسند. تیم آتلیه یکی از تیم‌های خوب امسال در لیگ برتر است.

وی در ادامه گفت: امروز مثل همیشه توپ‌های ما وارد دروازه نمی‌شد و این موضوع مشکلی شده برای تأسیسات و ان‌شاءالله در تعطیلات نیم‌فصل این موضوع را بررسی و برطرف می‌کنیم.

مربی تیم تأسیسات دریایی گفت: خدا را شکر با هوشیاری بچه‌ها و کادر فنی توانستیم سه امتیاز این بازی را بگیریم تا از کورس قهرمانی عقب نمانیم.

ناصری ادامه داد: ما در این بازی حاجی بنده، صفیان و جعفری را به دلیل مصدومیت به همراه نداشتیم و خدا را شاکریم که با پیروزی به تعطیلات نیم‌فصل می‌رویم.

وی همچنین در مورد داوری این بازی گفت: من اصلاً در مورد داوری قضاوت نمی‌کنم و این قضاوت را برعهده کارشناسان اهل فن در داوری می‌گذارم، اما در مجموع داوری امروز قضاوت خوبی داشتند و یکی از روزهای خوب داوری ما بود.

مربی تیم تأسیسات دریایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه علت تأخیر و سوت نزدن شروع بازی توسط داور چه بود، گفت: من واقعاً دقیقاً نمی‌دانم موضوع چه بوده اما مثل اینکه مشکل تبلیغات بنر دور زمین بوده که از بالا دستور آمده بود که یکی از بنرهای پشت دروازه ما حتماً برداشته شود تا سوت بازی توسط داور زده شود. همان‌طور که اطلاع دارید تیم ما حامی مالی (اسپانسر) دارد و طبق قراردادی که بین باشگاه و اسپانسر منعقد گردیده کلیه تبلیغات دور زمین برعهده اسپانسر ما می‌باشد و به نظر من حق قانونی این اسپانسر است که از تبلیغات دور زمین بهره ببرد اما این تبلیغات نباید موضوعی برخلاف قوانین جاری کشور باشد که فکر نکنم آن بنر هم مشکلی داشت که خواستار جابجایی آن شدند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین