اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۱۰۰
سرمربی تیم فوتبال میعاد مغان اردبیل گفت: به جایی رسیدیم که جنگ دارا و ندار است. با تیمی بازی داریم که قهرمان لیگ شده و ما از لیگ استانی هستیم.
۱۹:۴۰ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| حمید کریمی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل استقلال خوزستان، گفت: بازی فردا بسیار سخت است. ما از لیگ محلات و استانی به اهواز آمدیم. مقابل تیمی حضور داریم که قهرمان ایران بوده و سال قبل در آسیا حضور داشته است. زحمتمان را کشیدم و با همه مشکلات به اهواز آمدیم. چند مرحله را موفق پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه یا متاسفانه به استقلال خوزستان خوردیم.

وی افزود: تاریخ بعد از هشت سال تکرار شد. هشت سال قبل در این مرحله تیمی از مغان به نام ذرت‌کاران به استقلال خورد و حالا ما از مغان با استقلال خوزستان بازی داریم.

سرمربی میعاد مغان، گفت: زحمتمان را کشیدیم و به جایی رسیدیم که جنگ دارا و ندار است. با تیمی بازی داریم که قهرمان لیگ شده و ما از لیگ استانی هستیم. زحمتمان را می‌کشیم و امیدواریم بازی خوبی از آب در بیاید. شاید بازی خوبی از آب دربیاید و نتوانند راحت ما را شکست دهند.

سکه دو رو دارد در فوتبال هم یا برد داریم یا باخت. هر تیمی زحمت کشیده است. شاید وضعیت بازی همان اتفاق قشقایی و پرسپولیس شود اما نمی‌توان چیزی را پیش بینی کرد. به هر حال حریف قدرتمندی با ما بازی دارد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین