اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۲۷۰۰

پخش مراسم برترین های فوتسال از شبکه ورزش

ریس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی از پخش مستقیم مراسم برترین‌های فوتسال خبر داد.
۱۷:۴۰ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| عباس ترابیان در گفت‌وگویی در مورد برگزاری دو نشست امروز این کمیته مبنی بر برگزاری مراسم برترین های سال و همچنین اعضای کمیته فنی اظهار داشت: ما امروز دو جلسه برگزار کردیم، یک جلسه مربوط به مراسم برترین های سال بود که قرار است روز عید غدیر برگزار شود. مقرر شد این برنامه از شبکه ورزش از ساعت ۱۶:۳۰ به صورت مستقیم پخش شود.هماهنگی های لازم برای برگزاری این مراسم انجام شد.

رئیس کمیته فنی فوتسال در مورد جلسه دوم هم گفت: در جلسه دوم که به ریاست خودم و اعضای کمیته فنی تشکیل شد، موارد خاصی به تصویب رسید. قرارداد اکتاویو سرمربی تیم فوتبال ساحلی و مفاد قراردادش مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید. در این جلسه گزارش کاملی را خانم شهریاری از فوتبال ساحلی ارائه کرد. همچنین علی صانعی سرمربی تیم ملی زیر ۱۷ سال فوتسال گزارش مفصلی از چگونگی استعدادیابی‌در سراسر کشور را ارائه داد. همچنین درخواست چند بازی دوستانه تدارکاتی برای تیم ملی زیر ۱۷ سال داشت که مورد تصویب قرار گرفت. در این جلسه از طرف کمیته فنی از صانعی و همکارانش به صورت رسمی تشکر و قدردانی شد.

ترابیان افزود: قرار است در ۱۲ و ۱۳ بهمن‌ قبل از اعزام به مسابقات آسیایی چین تایپه، تیم ملی دو بازی تدارکاتی با تیم ملی بلاروس در ایران داشته باشد. همچنین تورنمنت چهارجانبه جام جهانی که از ۱۲ الی ۱۶ آذر در اصفهان برگزار می شود مورد بررسی قرار گرفت. تیم‌های ملی آرژانتین، روسیه، پرتغال تاکنون حضورشان در این تورنمنت قطعی شده و در صورت عدم حضور پرتغال قرار است دو تیم رده بالای جدول مسابقات قزاقستان یا ایتالیا حضور پیدا کند.

وی گفت: طبق هماهنگی‌هایی که ساکت با رئیس هیأت فوتبال استان اصفهان داشته قرار است من در سفری به این استان با رئیس هیأت فوتبال داشته باشم.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین