اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۲۶۵۳

دکتر به قهرمان بوکس مجوز تمرین داد

پدیده بوکس ایران گفت: افشین داوری در این مدت کوتاه رابطه بسیار خوبی با قهرمانان و پیشکسوتان این رشته برقرار کرده و او می‌تواند قدم‌های خوبی برای این بوکس بردارد.
۱۳:۲۰ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| سجاد محمدپور در گفت‌وگویی، در مورد رفع شرایط مصدومیت خود، اظهار داشت: اردوهای تیم ملی بوکس با توجه به شرایطی نامناسبی که داشت تعطیل شد. به هر حال ملی‌پوشان در کانکس می‌خوابیدند و از لحاظ غذا شرایط اصلا مناسب نبود و به همین دلیل در حال حاضر اردوهای تیم ملی تا زمانی که شرایط مهیا نشود، تعطیل است. متاسفانه با توجه به مصدومیتی که از ناحیه دستم داشتم، تمریناتم کمتر شده بود اما پس از رفع مصدومیتم دوباره به صورت انفرادی تمریناتم را آغاز کردم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پزشکان اجازه بوکس کردن را هم به شما داده‌اند، یا خیر، افزود: پس از معاینات که پزشک مربوطه داشت، اعلام کرد که می‌توانم تمرینات بوکس را آغاز کنم. صبح‌ها زیر نظر دکتر بهرامی در آکادمی ملی المپیک تمرین می‌کنم و بعدازظهرها به صورت انفرادی زیر نظر اصغر اشرفی مربی تیم ملی تمریناتم را پیگیری می‌کنم. سال آینده روید‌اد‌های مهمی را پیش رو داریم و در تلاش هستم که فیکس تیم ملی شوم و مدال آوری کنم.

محمدپور درمورد مشکلاتی که برای حضور در اردوی تیم ملی دارد، گفت: در مقطع کارشناسی رشته بازرگانی فارغ‌التحصیل شدم و در تلاش هستم به عنوان سرباز قهرمان فعالیتم را ادامه دهم؛ فدراسیون باید نامه‌نگاری‌ها را با وزارت ورزش و جوانان انجام دهد تا بتوانم به عنوان سرباز قهرمان در اردوهای تیم ملی و مسابقات برون مرزی حضور داشته باشم.

پدیده بوکس ایران در مورد تغییرات اخیری که در راس فدراسیون بوکس ایجاد شده است، گفت: به هر حال احمد ناطق‌نوری پس از سال‌ها مدیریت در فدراسیون بوکس به پایان مدیریت خودرسید و در حال حاضر افشین داوری به عنوان سرپرست هدایت فدراسیون بوکس را برعهده گرفته است. او در این مدت کوتاهی که مسئولیت فدراسیون بوکس را برعهده گرفته تقریبا با تمام شرایط آشنا شده و اطلاعات بسیار خوبی را هم کسب کرده است. او در این مدت کوتاه رابطه بسیار خوبی هم با قهرمانان و پیشکسوتان این رشته برقرار کرده و امیدوارم که بتواند شرایط بوکس را از وضعیتی که در گذشته داشته خارج کند. قطعا او می‌تواند با مدیریت خوب برای بوکس ایران قدم‌های خوبی را بردارد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین