اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۲۶۳۵

250 بلیت به هواداران استقلال می دهیم

مدیر تیم گل گهر سیرجان گفت: میزبان شایسته ای برای استقلال خواهیم بود و در گذشته از پرسپولیس هم میزبانی کرده ایم.
۱۱:۴۰ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز|
رضا فتح آبادی در گفت و گویی در مورد دیدار روز جمعه با استقلال تهران در جام حذفی گفت: آمادگی کامل برای میزبانی از استقلال را داریم. سیرجان نسبت به برخی از شهرهایی که در آن لیگ یک برگزار می شود امکاناتش بهتر و بیشتر است. استقلال را در هتلی چهار ستاره به نام عطر سیب اسکان خواهیم داد که هتلی شیک است. فقط مشکل زمین چمن ورزشگاه است که چمن مصنوعی است که شاید کیفیت لازم را بخاطر سال ها استفاده نداشته باشد اما همین زمین چمن مصنوعی از زمین چمن طبیعی ورزشگاه باهنر کرمان بهتر است. هفته گذشته در زمینی ناهموار بازی کردیم.

وی در مور ظرفیت کم ورزشگاه سیرجان گفت: 2500 بلیت برای این بازی فروخته می شود و بیشتر از آن تماشاگری به ورزشگاه نخواهد آمد. در سایر دیدارها هم که تیم گل گهر بازی دارد تماشاگران بیشتر بازی را از طریق تلویزیون تماشا خواهند کرد. از این تعداد هم 250 بلیت سهم باشگاه استقلال خواهد بود.سعید فتاحی مسئول مسابقات لیگ هم امروز برای بازدید از ورزشگاه به سیرجان آمده است.

مدیر تیم گل گهر تصریح کرد: سیرجان در گذشته میزبان پرسپولیس هم بوده و مشکلی در این زمینه نداشته ایم. در آن زمان هم در مرحله یک هشتم با پرسپولیس بازی کردیم و بازی یک بر یک مساوی به پایان رسید و در ضربات پنالتی به این تیم باختیم. استقلال هم تیم بزرگی است و مهره های خوب و تاثیرگذار دارد. شاید در ابتدای لیگ برتر هنوز خوب نتیجه نگرفته اما تیم قدرتمندی است.

فتح آبادی در مورد شکست هفته گذشته مقابل مس کرمان گفت: بازی در زمین ناهموار یکی از دلایل شکست ما بود زمین ناهموار کرمان باعث شد که بازیکنان مان دچار اشتباه فردی شوند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین