اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۲۶۲۰

روس‌ها اول شدند و آلمان دوم/ صربستان روی سکوی سوم ایستاد

تیم ملی والیبال روسیه مدال طلای مسابقات قهرمانی اروپا را به خود اختصاص داد.
۱۰:۱۱ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| دیدار نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی اروپا شب گذشته بین تیم‌های ملی روسیه و آلمان برگزار شد که در نهایت روس‌ها توانستند با نتیجه 3 بر 2 حریف خود را شکست داده و عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.روس‌ها در ست‌های اول، سوم و پنجم با نتایج 25 بر 19، 25 بر 22 و 15 بر 13 پیروز شد و ست‌های دوم و چهارم را 20 بر 25 و 17 بر 25 واگذار کرد.

در بازی رده بندی هم تیم ملی صربستان با نتیجه 3 بر 2 بلژیک را شکست داد و روی سکوی سوم ایستاد. به این ترتیب، تیم‌های روسیه، آلمان، صربستان، بلژیک، ایتالیا، بلغارستان، جمهوری چک، اسلوونی، فرانسه، لهستان، ترکیه، فنلاند، استونی، هلند، اسلوواکی و اسپانیا در جایگاه‌های اول تا شانزدهم ایستادند.

دیمتری ولکوف از روسیه و کالبیردا از آلمان عنوان بهترین دریافت کننده، گئورگی گروزر از آلمان عنوان بهترین پشت‌خط زن، سرگئی گرانگین از روسیه عنوان بهترین پاسور، لیسناک از صربستان و مارکوس بوم از آلمان بهترین مدافع روی تور و استویر از بلژیک عنوان بهترین لیبرو را به خود اختصاص دادند. همچنینارزشمندترین بازیکن رقابت‌های والیبال قهرمانی اروپا ماکسیم میخائیلوف از روسیه بود که با بازگشت دوباره‌اش نقش به سزایی در قهرمانی تیمش داشت.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین