اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۲۶۰۷

با حریفانمان در جام باشگاه‌های آسیا آشنا هستیم

سرمربی تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان گفت: با بازیکنان خوبی که امسال جذب کرده‌ایم، تیم را برای قهرمانی در لیگ بسته‌ایم.
۰۴:۴۰ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| نشمین شافعیان در گفت‌وگویی، درباره شرایط تیم هندبال بانوان ایران برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا، اظهار داشت: تمرینات ما از اول مرداد ماه آغاز شده و نفراتی را که به باشگاه خواستیم تا جذب شوند در اختیارمان گذاشته‌اند. 5 بازیکن از کردستان و بازیکنانی نیز از تهران و مشهد جذب کرده‌ایم و در واقع تیم را برای قهرمانی در لیگ بسته‌ایم. 

وی افزود: امروز (دوشنبه) نیز قرار است برای آمادگی بیشتر در مسابقات داخلی استانی شرکت کنیم. تمرینات ما از 25 تا 30 شهریور در تالار هندبال پیگیری می‌شود و در نظر داریم در آنجا 2 دیدار دوستانه نیز با تیم‌های تهرانی داشته باشیم. 30 شهریورماه نیز برای شرکت در مسابقات در ابتدا راهی آلماتی و سپس راهی تاشکند خواهیم شد.

سرمربی تیم هندبال بانوان شهیدچمران لارستان درباره تعداد تیم‌های حاضر در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، عنوان کرد: 2 تیم از قزاقستان، 2 تیم از ازبکستان، یک تیم از هند و یک تیم از ایران در این بازی‌ها شرکت دارند. تا اندازه‌ای با حریفان آشنا هستیم. در دوره قبلی این بازی‌ها شرکت کردیم و می‌دانیم مسابقات سطح بالایی دارد. قزاقستان تیم خوبی را راهی خواهد کرد و ازبکستان نیز تیم خوبی دارد. تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با اختلاف یک امتیاز از ازبکستان شکست خورده بود.

شافعیان همچنین درباره حضور لارستان در لیگ برتر و اینکه کدام تیم‌ها حریفان اصلی برای کسب عنوان قهرمانی هستند، خاطرنشان کرد: اکثر تیم‌ها رقیبان خوبی هستند. فکر می‌کنم سطح بازی‌ها امسال بد نباشد.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: هندبال ایران
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین