اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۲۳۶۷
مدافع تیم فوتبال نفت تهران، گفت: مشکل ما فقط مدیریت باشگاه است. آنها بگویند تیم‌داری می‌کنند یا نه. اگر می‌خواهند تیم‌شان نتیجه بگیرد باید امکانات بدهند. با بازیکنان صحبت کنند و دلگرمی بدهند. یک سال و نیم است که مالک نفت را ندیدم.
۱۵:۰۰ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| احمد آل‌نعمه در خصوص لغو اردوی نفت تهران، گفت: تیم را به اردو نبردند و دیدید این اتفاق افتاد. از هیچ چیزی خبر نداریم و فقط می‌دانیم اردو لغو شده و به ما گفتند به خانه بروید تا خبرتان کنیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود حمید درخشان هم از سمت خود استعفا داده است، عنوان کرد: این مسئله را ما شنیدیم و گفتند درخشان استعفا داده است. تیم بدون سرمربی نمی‌تواند به اردو برود و شاید یکی از دلایل لغو اردو همین مسئله است. فکر می‌کنم درخشان در باشگاه حضور دارد تا ببینیم تکلیف او چه می‌شود. اگر درخشان ابقا شد فردا عازم شمال شویم و اردوی یک هفته‌ای مان را برگزار می‌کنیم.

مدافع نفت تهران در رابطه با اینکه چرا وضعیت تیمش به این شکل است، تصریح کرد: از این وضعیت خسته شدیم. یکسال و نیم است در نفت تهران اتفاقات بد می‌بینم و واقعا این شرایط را در فوتبال تجربه نکرده بودم. از مهر ماه سال قبل هیچ دریافتی نداشتیم تا اینکه قبل از دیدار مقابل سیاه‌جامگان 10 درصد به ما پول دادند. مشکل فقط مالی نیست. خیلی از تیم‌های دیگر پول دریافت نکردند اما امکاناتی که ما داریم در حد لیگ 4 هم نیست. تغذیه، لباس تمرین و لباس هتل نداریم. هیچ کدام از امکانات یک تیم فوتبال مثل کیف، کوله‌پشتی،‌ چمدان و ... در اختیار ما قرار نگرفته است. هیچ اتفاقی رخ نداده و چیزی سر جایش نیست. خدا را شکر در این وضعیت نتایج تیم خوب بوده است. بازیکنان صبح و عصر تمرین می‌کنند و دلخوشی‌شان به باشگاه است. این تیم هوادار ندارد و باید مدیرعامل و مالک باشگاه را ببینیم اما یک سال و نیم است که مالک باشگاه را ندیده‌ایم. رقم خوردن این اتفاقات برای یک بازیکن سخت است.

وی در رابطه با اینکه با رفتن حمید درخشان شرایط چطور خواهد شد، گفت: همانطور که می‌دانید در زمان نقل و انتقالات و فصل بدنسازی علی کریمی حضور داشت و قبل از دیدار مقابل پرسپولیس در سوپر جام حمید درخشان هدایت تیم را به عهده گرفت. در حال حاضر درخشان استعفا داده و منتظر هستیم ببینیم چه کسی هدایت تیم را بر عهده می‌گیرد. مشکل ما فقط مدیریت باشگاه است. آنها بگویند تیم‌داری می‌کنند یا نه. اگر می‌خواهند تیم‌شان نتیجه بگیرد باید امکانات بدهند. با بازیکنان صحبت کنند و دلگرمی بدهند. بگویند یک ماه پول نمی‌توانیم بدهیم و از ماه بعد جبران می‌کنیم. اما ما آنها را نمی‌بینیم. سر تمرین تغذیه نداریم. در این وضعیت کار سخت است.

آل‌نعمه در مورد اینکه باشگاه اعلام کرده قصد هزینه کردن،‌ ندارد، تصریح کرد: این مسئله را نشنیدم و نمی‌دانم چه صحبتی مطرح شده است. ما در تیم‌مان ترکیب بازیکنان جوان و باتجربه را داریم و تا به اینجا 5 امتیاز کسب کردیم. همه به خاطر جام جهانی تلاش می‌کنند تا خودشان را نشان دهند. متاسفانه هیچ اقدامی برای تیم نشده است و حرکتی صورت نگرفته تا تیم روحیه بگیرد. ما اینجا هر روز به تمرین می‌آییم و معلوم نیست تمرین هست یا نه. خوابگاه را از باشگاه گرفته‌اند و مشکلات بسیار زیاد است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری