اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۲۳۵۰

بسکتبال پول اضافه ندارد

مدیر تیم‌های ملی بسکتبال گفت: عملکرد حاتمی در تیم ملی خیلی بهتر از بائرمن بوده است و فدراسیون رضایت کامل دارد.
۱۳:۲۰ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| رضا مشحون در گفت‌وگویی، در مورد قهرمانی تیم زیر 17 سال بسکتبال ایران در غرب آسیا اظهار داشت: خوشبختانه تیمی که در این مسابقات حضور داشت، از لحاظ فیزیکی و قدی در شرایط خوبی قرار داشتند و همه تیم‌ها را هم با اختلاف زیادی شکست دادند،اما برای حضور در قهرمانی آسیا باید کار زیادی انجام دهند، چون آنجا رقبای قدرتمندی مانند استرالیا، نیوزیلند، چین، ژاپن و کره حضور دارند و قطعا قدرتمند تر از غرب آسیا هستند.

وی ادامه داد: باید با برنامه ریزی خوب این تیم را تا قهرمانی آسیا آماده نگه داریم و نناد ترونیچ مربی صربستانی هم کارهای زیادی برای رده پایه دارد و می‌توانیم برای سال آینده امیدوار باشیم.

مدیر تیم‌های ملی بسکتبال با اشاره به اینکه مشکل پنالتی زدن در بسکتبال ایران وجود دارد، گفت: اینکه درصد گل شدن پنالتی‌های ما کم است تنها به یک رده مربوط نمی‌شود و باید این مشکل برطرف شود. مقابل استرالیا در کاپ آسیا هم پنالتی‌های زیادی از دست دادیم و همین تیم هم که قهرمان غرب آسیا شد درصد پنالتی‌هایش از سایر تیم‌ها پایین‌تر بود.

مشحون در مورد اینکه بزرگسالان با مهران حاتمی به کارش ادامه خواهد داد یا فدراسیون تصمیم دیگری دارد، گفت: چرا ادامه ندهیم؟ او در این مدتی که بوده نتایج خوبی گرفته و به شخصه از عملکردش راضی هستم.پول اضافی نداریم که به خارجی‌ها بدهیم. تیم ملی با درک بائرمن که کلی هم پول گرفته بود، در آسیا سوم شدیم و حاتمی توانست با تیمی که جوانتر شده بود و استرالیا را هم پیش رو داشت، دوم شود و عملکردش بهتر بود.

وی با اشاره به تعداد کم تیم‌ها در لیگ برتر گفت: اینکه تعداد تیم‌ها زیاد باشد، دردی را دوا نمی‌کند و امیدوارم 5،‌6 تیم بیایند که حداقل پول بازیکنان و کادرفنی را بدهند و دیگر مشکلات سال‌های گذشته تکرار نشود. خیلی از بازیکنان فصل گذشته پول خود را دریافت پول نکرده‌اند. تعداد تیم‌ها هم اگر کم باشد می‌توان بازی‌ها را زیاد کرد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین