اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۲۲۵۱

گوینده سالن تماشاگران را تحریک می‌کرد!

بازیکن تیم فوتسال شهروند ساری گفت: در بازی‌هایی که هنرور ناظر بازی است به دلیل اینکه وی در اجرای مقررات سخت‌گیری می‌کند تنش‌های زیادی به وجود می‌آید.
۱۳:۴۰ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز|

محمد اسماعیل‌پور در گفت‌وگویی، در مورد بازی تیم فوتسال شهروند ساری مقابل آتلیه طهران قم که به پیروزی 4 بر 3 آتلیه منجر شد، گفت: بازی خیلی خوبی بود. تیم ما در شروع تمرکز لازم را نداشت و در همان نیمه اول در 4 دقیقه به دلیل عدم تمرکز 3 گل خوردیم. در نیمه دوم در ابتدا ما شروع خوبی نداشتیم. گل چهارم مسابقه را نیز خوردیم و بعد از گل چهارم در یک تایم که با بچه‌ها صحبت کردیم کمی به خودشان آمدند و توانستیم سه گل بزنیم. اما ای کاش موتور تیم ما چند دقیقه زودتر شروع شده بود.

سرمربی تیم شهروند ساری همچنین در مورد درگیری‌های این بازی گفت: در این بازی خدا را شکر آنچنان درگیری پیش نیامده بود اما گوینده که همان مجری برنامه‌ها در سالن بود باعث تنش زیادی در این بازی شد و به جای اینکه تماشاگران را آرام کند، آنها را با صحبت‌های خود تحریک کرد. اما خدا را شکر که توانستند تماشاگران را کنترل کنند و مشکل خاصی از طرف آنها به وجود نیامد.

وی در پایان گفت: در بازی‌هایی که هنرور ناظر بازی است به دلیل اینکه وی در اجرای مقررات سخت‌گیری می‌کند تنش‌های زیادی به وجود می‌آید. ما این بازی را واگذار کردیم و همچنان به هفته‌های بعد امیدواریم هفته آینده در مقابل پارسیان شهر قدس سعی می‌کنیم که جبران شکست این هفته را کنیم.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین