اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۱۹۷۲
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال و ستاره محبوب فوتبال آسیا طبق خبر منتشر شد در وب سایت رسمی این باشگاه از امکانات کمپ دنی خارکه دیدن کرده است.
۱۲:۰۰ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| در خبری که روز گذشته منتشر شده نویسنده وب سایت رسمی باشگاه اسپانیول با تیتر ملاقات مجیدی از اسپانیول، به روزمه این بازیکن ارزشمند آسیایی اشاره کرده و آورده است:

«فرهاد مجیدی بازیکن سابق تیم ملی ایران و بازیکن رفرنس فوتبال آسیا از باشگاه اسپانیول به دعوت همین باشگاه دیدن کرد. این ملی پوش پیشین ایرانی در سال 2014 نیز تماشاگر یکی از بازی‌های رسمی اسپانیول در لالیگا بوده است. او با بازدیدی که از کمپ جوانان اسپانیول در آکادمی دنی خارکه داشت از نزدیک با پیشرفت فوتبال جوانان اسپانیول آشنا شد. این آکادمی فوتبال یکی از شناخته ترین کمپ‌های ورزشی در فوتبال حرفه‌ای است.»

«این بازیکن قدیمی برای چند هفته در بارسلونا به سر می برد و از ساختارهای ورزشی این منطقه بازدید خواهد کرد و این شانس را دارد تا با روش کار و سیستم فوتبال جوانان آشنا شود. او به عنوان یک بازدید کننده میهمان در بارسلونا حضور دارد و می‌تواند از نزدیک با کارهای روزمره در آکادمی فوتبال آشنایی پیدا کند. او حتی درباره تیم اصلی اسپانیول به هدایتگری کیکه سانچش فلورس نیز آشنا خواهد شد و اطلاعاتی به دست خواهد آورد. در مجموع، این فوتبالیست مشهور و نام آشنا به صورت «شخصی» از سازماندهی و امکانات سخت افزای باشگاه اسپانیول دیدن کرده و مهمان شهر بارسلونا است.»

«در اروپا، مجیدی برای راپید وین در خلال سال‌های 1999 و 2000 بازی کرده ولی قسمت مهم و برجسته فوتبال حرفه‌ای خود را در آسیا تجربه و ثبت کرده است. او در فدراسیون فوتبال انگلیس (اتحادیه) دوره مربیگری دیده (در شهر لندن) و مانند بسیاری از فوتبالیست‌های مردمی در امر آموزش کودکان در سازمان‌های مردم نهاد و اجتماعی فعال بوده است.»

«از طرفی باشگاه اسپانیول انتظار دارد از سوی فرهاد مجیدی شاهد گسترش اعتبار برند اسپانیول در غرب آسیا باشد.»

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین