اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۱۷۷۰

فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، گفت: در هر تورنمنتی که به میدان می‌رویم، فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم.
۱۸:۲۰ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| محمد ناظم الشریعه در مورد وضعیت تیم ملی فوتسال ایران، گفت: همانطور که می‌دانید دور چهارم تمرینات را پشت سر می‌گذاریم بازیکنان هفته‌ای دو روز در اختیار ما هستند. آنها بعد از برگزاری لیگ به اردو می‌آیند که در روز اول ریکاوری می‌کنیم و در روز دوم کارهای تاکتیکی را انجام می دهیم. شرایط روز به روز بهتر می‌شود. توقع زیادی نداریم چرا که وقت کم است و تعدادی بازیکن جوان به ما اضافه شدند از 18 نفر 10 بازیکن جوان هستند. این اردوی آخر ما است در اردوی بعدی که از 16 آغاز می‌شود کار را ادامه می‌دهیم و سپس به مسابقات ترکمنستان اعزام می‌شویم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد امکانات اردو، اظهار داشت:‌بله راضی بودیم. شکل اردو عوض شد. امکانات نسبت به قبل بهتر شده است. سعی کردیم از لحاظ کمک آموزشی در تمرینات تغییرات ایجاد کنیم بازیکنان از تمرینات راضی هستند. بازیکنان مهم هستند. مشکل ما کمبود وقت است امیدوارم تجربه بازیکنان کمک کند که به مراحل نزدیک به اوج آنها نزدیک شود. دنبال بازی خارجی بودیم که هنوز چیزی مشخص نشده است.

وی در مورد برنامه ایران در المپیک آسیایی، گفت:‌ به جز قهرمانی در هر تورنمنت به چیزی فکر نمی‌کنیم. در اسیا تیم‌ها با سرعت زیاد حرکت می‌کنند ما بزرگ آسیا هستیم آما تایلند، کره، ازبکستان و ویتنام شرایط خوبی دارند. در حال حاضر اقیانوسیه هم به آسیا وصل شده و با حضور استرالیا و تاهیتی و ... کار سخت است.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد شناختش از حریفان ایران در، عنوان کرد: از تاهیتی شناخت نداریم اما در خواست کردیم فیلم بازی‌های آنها تهیه شود. عمان ذات فوتبال عربی را دارد. باید بازیکنان را آماده کنیم. سرعت آنها کم است ما بازیکنان تکنیکی دارد. قرقیزستان هم مبرا از ازبکستان نیست و شرایط خوبی دارد.

وی در مورد دیدار با تاج و موضوعی که در رابطه با قراردادش مطرح شد، گفت: در حال تمرین بودیم که با تاج صحبت کردم. او در مورد وضعیت تمرین و ... سوال کرد. چون بازیکنان راضی ما هم راضی هستیم. تاج گفت اخباری در مورد قرارداد شنیده که من گفتم این مسئله برایم مهم نیست. او گفت قراردادت را همان اول بستیم و تا وقتی ما هستیم شما هم هستی. در جاهایی گفته شده قرارداد من یک ساله است که من زیاد به این مسئله توجه نمی‌کنم و بیشتر تمرکزم روی کارم هست. او برای خوابیدن بحث و حدیث‌ها این حرف‌ها را مطرح کرد:‌

ناظم‌الشریعه در مورد اینکه نیاز بود قبل از اعزام به ترکمنستان این حرف‌ها با رئیس فدراسیون فوتبال مطرح شود، گفت: بله الحق زمانیکه ما صحبت کردیم همین حرف ها را او گفت. انتظار از تیم‌ما بالا است. می‌دانیم چه شده است. اهالی فوتسال راضی به این کار هستند. باور کنید من از قبل گفتم یک روز یک ماه یک سال تفاوتی ندارد اما یک استراتژی پشت این زمان است. امیدوارم به حق‌مان برسیم. سومی در جهان زحمات بیست ساله مربیان ایرانی است. مهم نیست چه کسی این افتخار را به دست می‌آورد بلکه این اتفاقات باید به پیشرفت فوتبال بیانجامد.

ناظم‌الشریعه در مورد اینکه امروز چهره‌اش ناراحت است و انگار حرف ناگفته‌ای دارد، عنوان کرد: مثل سابق کارمان را انجام می‌دهیم و سعی می‌کنیم به سایر مسائل و صحبت‌ها توجه نکنیم، دوستان به ما لطف دارند و برخی حرف‌ها را می زنند و ما فقط کار خودمان را انجام می‌دهیم.

وی در مورد اینکه چه صحبتی با پیشکسوتان فوتسال دارد گفت: تیم ملی متعلق به جامعه فوتسال است به خیلی از دوستان تلفن می‌زنم و درخواست می‌کنم نظرشان را بیان کنند چرا که ما هم ایراد داریم، از پیشکسوتانی مثل صالح بارها دعوت کردیم تا برنامه‌هایمان را نگاه کند. با آغوش باز نظرات را می‌پذیریم ما به توصیه‌هایی که می‌شود گوش می‌دهیم و امیدواریم نتیجه خوبی حاصل شود. در دوره قبل جام ملت‌ها همه کمک کردند و نتیجه خوب شد. لیگ ایران هم روز به روز بهتر می‌شود، از دل لیگ خوب بازیکن بیرون می‌آید، هرچه تیم‌ها بهتر شوند به سود ماست. با مربیان صحبت می‌کنیم تا شرایط بهتری فراهم شود، امیدواریم به حق فوتسال برسیم. عباس ترابیان مسائل لیگ برتر را دنبال می‌کند تا باشگاه‌ها مدرک پرولایسنس را دریافت کنند تا فوتسال ما حرفه‌ای شود. در این گوشه و کنار برخی از باشگاه‌هایی که در فوتسال هزینه می‌کنند باید شرایط مطلوب را درک کنند و مدیران را راضی کنند تا نتیجه دلخواه کسب شود.

ناظم الشریعه در مورد اینکه آیا درخواستی دارد که بخواهد برای اولین بار این مسئله را مطرح کند و قبلاً این موضوع مطرح نشده باشد، گفت: ما از طریق ارتباطی که ترابیان دارد پیگیر مسائل تیم هستیم، شرایط ما به خاطر زمان لیگمان خوب نیست. وقتی ما بازی داریم و تمرین می‌کنیم حریفان وضعیت خوبی دارند. باید زمان آغاز و پایان لیگ را به طور کامل مشخص کنیم تا جایی که من می‌دانم تورنمنت اصفهان که در آذرماه است قطعی شده، دیدار با بلاروس تقریباً قطعی است، بازی با اسلوونی هم در پیش است، دوستان پیگیری کردند تا بازی‌های خوبی داشته باشیم. هرچقدر ما تمرین کنیم تاثیری که بازی دوستانه دارد خیلی بیشتر است، با بازی وضعیت آمادگی ما بهتر می‌شود، می‌دانم پیگیری‌ها انجام می‌شود امیدوارم قبل از سفر به ترکمنستان بازی‌های خوبی داشته باشیم وگرنه با یکی از تیم‌های ملی کشورمان که ترجیحاً به احتمال فراوان تیم ملی دانشجویان است یک بازی دوستانه برگزار خواهیم کرد.

وی در پایان در مورد بازی تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی و سوریه تصریح کرد: تیم ملی فوتبال ایران افتخار ما است. باید قبول کنیم فوتبال به خاطر قدمت و تعصبی که مردم روی آن دارند عشق همه ایرانیان است. با توجه به 2 بازی حساس پیش رو امیدوارم تیم ملی باز هم نتیجه بگیرد، مهم نیست ما صعود کردیم و بازی برایمان حساس نیست، مهم این است که عملکرد خوبی داشته باشیم.مهمترین نکته شاد کردن دل مردم است بعد از هر پیروزی مردم بسیار خوشحال می‌شوند. باور کنید شما در هر جای دنیا باشید و بفهمید تیم ملی پیروز شده است این موفقیت باعث شادی دل مردم شود. امیدوارم ما هم بتوانیم مردم را شاد کنیم و آنها از ما راضی شوند. امیدوارم مثل بازی‌های قبلی تیم ملی، نتایج قابل قبولی بگیرند و بتوانند دل مردم را شاد کنند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین