اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۱۷۳
تنها مشکلی که ما را آزار می‌دهد فشردگی بازی‌های لیگ است
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از فشردگی زمان برگزاری دیدارهای لیگ برتر و جام حذفی انتقاد کرد.
۰۲:۵۶ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-حمید استیلی پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل راه‌آهن ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: جا دارد این پیروزی و موفقیت را به هواداران تقدیم کرده و به آنها تبریک بگویم. آنها از مسافتی دور به شهر قدس آمده بودند و 90 دقیقه تیم ما را تشویق کردند.

وی همچنین به تمجید از تیم راه‌آهن پرداخت و گفت: بازیکنان راه‌آهن هم مانند بچه‌های خود ما هستند. آنها بازیکنان جوانی هستند که به خوبی طی دو فصل گذشته در لیگ برتر کار کرده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با تأکید بر اینکه تیمش نمایش خوبی مقابل راه‌آهن داشته است، افزود: بازی خوبی مقابل راه‌آهن انجام دادیم و تنها یک فرصت و موقعیت گلزنی به این تیم دادیم.

استیلی یادآور شد: بعد از اردوی سرعین شرایط تیم ما خوب شده است. ما در روزهای اخیر سه چهار بازیکن جدید به ترکیب خود اضافه کردیم که امروز برخی از آنها چون صادق محرمی و رضی عملکرد خوبی داشتند.

وی از عملکرد تیمش در دیدار امروز ابراز رضایت کرد و گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. آنها امروز نهایت سعی و تلاش خود را به کار گرفتند و تمام وظایفی را که به آنها محول کرده بودم، در زمین پیاده کردند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی خاطر نشان کرد: هنوز به شرایط صددرصد نرسیده‌ایم و بازی به بازی بهتر می‌شویم. تنها مشکلی که ما را آزار می‌دهد فشردگی بازی‌های لیگ است و اینکه باید هر سه چهار روز یک بار به میدان برویم. 

وی ادامه داد: بعد از بازی با راه‌آهن باید به انزلی برگردیم و مجدداً هفته آینده سفری به تهران داشته باشیم تا با پرسپولیس بازی کنیم. این مسئله به ما ضربه می‌زند و امیدوارم برنامه‌ریزی مسابقات به نحوی باشد که برای تیم‌ها مشکل درست نکند.

استیلی در پاسخ به خبرنگاری که پرسید، هدف نهایی تیم ملوان در فصل جاری چیست و آیا به کسب سهمیه لیگ قهرمانان فکر می‌کنند یا نه، گفت: سعی می‌کنیم روزبه روز بهتر شویم. ما یکسری مشکلات داریم که باید برطرف کنیم. مشکلات مالی واقعاً ما را آزار می‌دهد که مسئولان باشگاه از جمله آقای دنیامالی برای رفع آنها اقداماتی داشته‌اند.

وی در خاتمه تصریح کرد: ما احتیاج به برد در دیدار مقابل راه‌آهن داشتیم. قطعاً این پیروزی به تقویت روحیه ما پیش از دیدار مقابل پرسپولیس در جام حذفی کمک خواهد کرد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری