اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۱۵۷۶
کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم ما امسال بازیکنان جدیدی را به ترکیبش اضافه کرده و این تعطیلات بیشتر از گذشته به هماهنگ‎‌تر شدن بازیکنان کمک می‌کند.
۱۷:۰۰ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت رسمی باشگاه صنعت نفت،‌ مرتضی اسدی در مورد شرایط صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: به عقیده من تعطیلات 3هفته‎‌ای لیگ برتر به سود تیم فوتبال صنعت نفت است. به هر حال تیم ما امسال بازیکنان جدیدی را اضافه کرده است و این تعطیلات هر چه بیشتر از گذشته به هماهنگ‎‌تر شدن این بازیکنان کمک می‌کند.

کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در رابطه با دایر شدن اردوی تیمش در بروجرد، خاطرنشان کرد: فشار در این اردو بعد از استراحت چندروزه به تیم صنعت نفت کمک می‌کند، ضمن اینکه به لحاظ روحی نیز فضای متنوعی را تجربه می‌کنیم.به عقیده من صنعت نفت در اردوی بروجرد برای کار در لیگ برتر جان می‌گیرد و در ادامه شرایط بهتری را تجربه خواهد کرد.


اسدی با بیان این موضوع که در 2بازی آخر لیگ برتر فشاری زیادی را تحمل کردیم، افزود: به هر حال شرایط جوی در این 2مسابقه پشت سر گذاشته شده به نوعی بود که بدن بازیکنان تحلیل رفت.

وی در پایان گفت: شک نکنید که بعد از تعطیلات صنعت نفت بهتری را مشاهده می‌کنید و اطمینان داشته باشید که در نیمه بالایی جدول قرار خواهیم گرفت.

این مدافع صنعت نفت آبادان ضمن تقدیر از هواداران این تیم عنوان کرد: این هوادار در بازی مقابل ذوب آهن 90 دقیقه کنار تیمش ماند و نتیجه این حمایت را در آخرین دقایق بازی دید.

وی در پایان عنوان کرد: با بازگرداندن شکست 2برصفر مقابل ذوب آهن نشان دادیم که به لحاظ روحی در شرایط خوبی هستیم و قدرت انجام کارهای بزرگ را داریم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری