اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۱۵۶۴

کادر فنی باید درباره نتایج مسابقات جهانی توضیح دهد

دارنده مدال نقره کشتی آزاد جهان گفت: کادرفنی باید توضیحات خود را ارائه دهد تا در نهایتا شورای فنی تصمیم‌گیری کند، اما قطعا تصمیمی منطقی خواهیم گرفت.
۱۶:۰۰ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| محمدحسین محبی در گفت‌وگویی درباره عملکرد آزادکاران در مسابقات جهانی فرانسه گفت: نفرات برتر مسابقات انتخابی در این رقابت‌ها حضور داشتند و فدراسیون و مجموعه شورای فنی پای این مسابقات ایستاد.

دارنده مدال نقره کشتی آزاد جهان افزود: متاسفانه برخی از نفرات اعزامی باوجود تجربه حضور در میادین بین‌المللی عملکرد مناسبی نداشتند. احسان‌پور، نصیری، حسین‌خانی، اطری و محمدی نفراتی بودند که باید در مورد آنها تجدید نظر شود.

وی ادامه داد: همچنان باید به فرآیند انتخابی تیم‌های ملی پایبند باشیم زیرا در سال‌های آتی جواب می‌گیریم، اما از این پس باید عملکرد خارجی و مبارزات کشتی‌گیران در رقابت‌های برون‌مرزی مدنظر قرار گیرد. به نظرم فارغ از حسن یزدانی که یک کلاس کشتی جهانی دارد و تا حدودی نماینده سنگین‌وزن، سایر نفرات اصلا در حد و انتظار خود ظاهر نشدند.

محبی با بیان اینکه فدراسیون تمام شرایط را برای موفقیت تیم فراهم نمود خاطر نشان کرد: قطعا در جلسه شورای فنی کادرفنی باید توضیحات خود را ارائه دهد تا در نهایتا شورای فنی تصمیم‌گیری کند، اما ما قطعا تصمیمی منطقی خواهیم گرفت.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: محبی کشتی آزاد
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین