اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۱۵۴۳

یک برد و یک تساوی برای یاران طیبی در ۲ دیدار تدارکاتی

تیم فوتسال غیرت قزاقستان که حسین طیبی ملی‌پوش فوتسال کشورمان را در اختیار دارد در ۲ بازی دوستانه مقابل تیمی از روسیه یک برد و یک مساوی به دست آورد.
۱۱:۵۳ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم فوتسال غیرت قزاقستان که حسین طیبی ملی‌پوش کشورمان را در اختیار دارد طی روزهای جمعه و شنبه 2 بازی تدارکاتی با تیم سیبیریاک روسیه که از تیم‌های مطرح لیگ این کشور است انجام داد که ماحصل آن یک برد و یک مساوی برای یاران طیبی بود.

دیدار اول با نتیجه 4 بر 3 به سود غیرت به پایان رسید که طیبی زننده یکی از گل‌های تیمش در این بازی بود و دیدار دوم هم که روز گذشته برگزار شد با نتیجه 3_3 دو تیم میدان را ترک کردند که باز هم طیبی با عملکرد خود خود زننده یکی از گل‌های غیرت قزاقستان در این بازی بود.

قرار است اعضای تیم غیرت فردا برای برپایی اردویی یک هفته‌ای راهی اسپانیا شوند و در این اردو 3 بازی دوستانه هم در برنامه کاری تیم غیرت قرار دارد. در ابتدا بازی حساس غیرت مقابل اینتر موویستار برگزار می‌شود که تقابل طیبی و ریکاردینیو می‌تواند از جذابیت‌های این دیدار باشد.

سپس غیرت قزاقستان دیداری تدارکاتی با تیم ساراگوسای اسپانیا برگزار خواهد کرد و در بازی سوم هم یاران طیبی به احتمال زیاد به دیدار تیم فوتسال لوانته خواهند رفت.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین