اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۱۱۷۴

درباره ایراداتی که AFC گرفته بود تشکیل جلسه دادیم

مدیر کمیته فنی فوتسال گفت: در این جلسه در ابتدا گزارش AFC و ایراداتی که از طرف آن مرجع گرفته شده بود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
۱۵:۰۰ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| عباس ترابیان در گفت‌وگویی، در مورد سفر روز گذشته خود به استان آذربایجان جهت برگزاری جلسه هماهنگی مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیای 2018 حضور پیدا کرده بود، گفت: در سفری که روز گذشته انجام شد جلسه‌ای با حضور جواد ششگلانی رئیس هیأت فوتبال آذربایجان شرقی، آرش جابری در این هیأت فوتبال استان، نماینده سازمان ورزش و جوانان استان و سایر اعضای دیگر در سالن کنفرانس اداره کل ورزش جوانان برگزار شد.

وی در ادامه گفت: در این جلسه در ابتدا گزارش AFC و ایراداتی که از طرف آن مرجع گرفته شده بود مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در این جلسه من به طور خصوصی با مسئول سالن برگزاری مسابقات که سالن شهید پورشریفی در نظر گرفته شده است صحبت‌هایی داشتم.

مدیر کمیته فنی فوتسال، گفت: بعد از جلسه به اتفاق همگی در ابتدا به سالن پورشریفی جهت بازدید مراجعه نمودیم و بعد از آن هم جهت بازدید به هتل شهریار که در این هتل قرار است محل اقامت ناظران AFC باشد و همچنین جلسه مدیران تیم‌ها و کلیه کنفرانس مطبوعاتی خبری و دبیرخانه AFC قرار دارد و کلیه کنفرانس‌های خبری مطبوعاتی و خبری در این هتل انجام می‌گیرد.

وی در پایان، گفت: طبق هماهنگی‌هایی که انجام شده است قرار است در روز عید غدیر از بهترین‌های دوره قبل فوتسال و همچنین از بازیکنان تیم ملی تقدیر و تشکر به عمل آید و طبق هماهنگی‌هایی که صورت گرفته این مراسم قرار است به صورت پخش مستقیم از شبکه ورزش پخش شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین