اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۷۸
دیدار تراکتورسازی و سپاهان از زیباترین بازی‌ها می‌شود

رحمانی: من و تونی اولیویرا مشکلی با هم نداریم

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد که دیدار تیمش با سپاهان یکی از زیباترین بازی‌های لیگ خواهد بود.
۱۵:۱۰ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-بختیاری رحمانی  در خصوص شرایط تراکتورسازی در آستانه دیدار حساس مقابل سپاهان گفت: خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و برای رویارویی با سپاهان آماده هستیم. سپاهان جزو تیم‌های پرمهره و خوب فوتبال ایران است و مطمئناً این مسابقه یکی از زیباترین بازی‌های لیگ خواهد شد. حالا باید روز بازی فرا برسد تا ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مساوی در این بازی برای شما راضی‌کننده است، اظهار داشت: شرایط تراکتورسازی طوری است که به هیچ‌وجه نمی‌توانیم به فکر نتیجه‌ای غیر از برد باشیم. ما مطمئناً برای پیروزی به اصفهان خواهیم رفت و گرفتن سه امتیاز برای ما اهمیت زیادی دارد.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد شرایط فعلی خودش و اینکه آیا بالاخره تونی اولیویرا او را در ترکیب ثابت قرار خواهد داد یا نه، عنوان کرد: از لحاظ بدنی در شرایط خوبی هستم و دوست دارم بیشتر به تیم کمک کنم. این را هم بگویم که من و تونی هیچ مشکلی با یکدیگر نداریم و شاید کم بازی کردن من به دلیل مصدومیتی بود که پشت‌سر گذاشتم. الان می‌توانم خیلی بیشتر به تیمم کمک کنم.

رحمانی تأکید کرد: ما در پنج بازی گذشته امتیازهای حساسی را از دست دادیم، حالا باید به فکر جبران باشیم. باید در زمین مسابقه بیشتر تلاش کنیم تا به هدف‌مان برسیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین