اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۳۸۴
مراسم قرعه‌کشی گروه بندی مسابقات فوتسال پنجمین دوره بازی‌های آسیای داخل سالن و هنرهای رزمی «عشق‌آباد-2017» در پایتخت ترکمنستان برگزار شد.
۱۶:۴۵ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| در مراسم قرعه کشی مسابقات فوتسال مردان و زنان در بازی‌های داخل سالن آسیا «عشق‌آباد- 2017» که در عشق‌آباد برگزار شد، نمایندگان سیاسی، دیپلماتیک و ورزشی کشورهای شرکت کننده از جمله نماینده سفارت ایران در ترکمنستان حضور داشتند.

در بخش مردان 18 تیم حضور دارند که در 2 گروه 5 تیمی و 2 گروه 4 تیمی با هم رقابت می‌کنند.

تیم ملی مردان ایران در گروه D با تیم‌های قرقیزستان، اردن و تاهیتی هم‌گروه است.

ملی‌پوشان بانوان ایران نیز با تیم‌های هنگ‌کنگ و اندونزی هم‌گروه شدند.

گروه‌بندی کامل این رقابت‌ها به شرح زیر است:

مردان

گروه A: ترکمنستان، ویتنام، چین تایپه، هنگ‌کنگ، جزایر سلیمان

گروه B: ازبکستان، چین، افغانستان، امارات، مالدیو

گروه C: تایلند، ژاپن، لبنان، اندونزی

گروه D: ایران، قرقیزستان، اردن، تاهیتی

بانوان

گروه A: ترکمنستان، تایلند، فلسطین

گروه B: ایران، هنگ‌کنگ، اندونزی

گروه C: ژاپن، چین، ویتنام

پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا 2017 با حضور 6 هزار ورزشکار به مدت 2 هفته در 21 رشته ورزشی در ترکمنستان برگزار می‌شود و قرار است مراسم افتتاحیه این بازی‌ها در تاریخ 17 سپتامبر برابر با 26 شهریور ماه سال جاری انجام شود.

شطرنج، فوتسال، تنیس، بوکس، سامبو، کوراش، جیو جیتسو، بولینگ، دوچرخه سواری، شنا، بسکتبال، وزنه‌برداری، دو میدانی، تکواندو، کیک‌بوکسینگ، کشتی و سوارکاری از مهمترین رشته‌های پنجمین دور بازی‌های آسیای در داخل سالن و هنرهای رزمی 2017 عشق‌آباد می‌باشد.

ترکمنستان برای میزبانی پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا 2017 تدارکات گسترده‌ای را اتخاذ کرده‏‌ که مهمترین آن ساخت شهرک المپیک در عشق‌‏آباد به مساحت 157 هکتار و به ارزش بیش از 5 میلیارد دلار و فرودگاه جدید بین‌المللی عشق‌آباد به ارزش بالغ بر 2.2 میلیارد دلار و صدها طرح‌ مختلف زیربنایی، عمرانی، شهرسازی، خدمات شهری، رفاهی، اجتماعی، فرهنگی و غیره به ارزش میلیاردها دلار می‌باشند.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری