اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۲۸
بعد از مدت‌ها در پست تخصصی خودم بازی کردم

علی‌عسگر: مدیون پرسپولیس هستم و این تیم از یادم نمی‌رود

هافبک تیم فوتبال راه‌آهن تأکید کرد، خود را مدیون پرسپولیس می‌داند و هرگز این تیم را از یاد نمی‌برد.
۱۴:۰۹ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-حمیدرضا علی‌عسگر  در مورد پیروزی تیمش مقابل منطقه آزاد کیش و گلزنی‌اش در این بازی اظهار داشت: خیلی خوشحالم که بازی را بردیم و توانستم گل بزنم. من از پارسال درگیر یک مصدومیت بودم و کشاله پایم شرایط خوبی نداشت. بابت همین موضوع خیلی هم اذیت شدم. قبل از بازی هم سه چهار جلسه با راه‌آهن تمرین کرده بودم و اصلاً قرار نبود بازی کنم، اما قسمت شد که به میدان بروم. خوشبختانه همه چیز برای من و تیمم خوب پیش رفت.

وی در ادامه افزود: در نهایت آقای کاظمی تصمیم گرفت که به میدان بروم و خدا را شکر می‌کنم که این بازی را بردیم و توانستم روی دو گل تأثیرگذار باشم. این درست است که مقابل یک تیم دسته دومی گل زدم، اما این گل برای من مهم بود، چون بعد از مدت‌ها در پست تخصصی خودم بازی کردم و موفق به گلزنی شدم. این گل را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم که خیلی در این مدت اذیت شدند. از آقای کاظمی هم تشکر می‌کنم که به من اعتمادبه‌نفس داد.

هافبک تیم فوتبال راه‌آهن در مورد پرسپولیس، تیم سابقش گفت: من چند سال در پرسپولیس بازی کردم و مدیون این تیم هستم. پرسپولیس هیچ‌وقت از یادم نمی‌رود و این تیم را دوست دارم، اما الان بازیکن راه‌آهن هستم و نهایت تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام می‌دهم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین