اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۲۷۳
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مقابل پدیده بازی زیبایی را شاهد بودیم.
۰۲:۴۱ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|  عبدالله‌ ویسی پس از تساوی 2 بر 2 تیمش برابر پدیده در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: بازی بسیار جاندار و فنی بود. هر لحظه امکان داشت هر کدام از دو تیم گل بزند و در مجموع بازی زیبایی بود. حاشیه‌هایی وجود داشت که به نظرم زشت بود.

وی ادامه داد: در دیداری که 4 گل دارد و تماشاگران از دیدن آن لذت می‌برند نباید چنین حاشیه‌هایی داشته باشد. گل اول و دومی که دریافت کردیم بحث برانگیز بود؛ در گل اول بازیکن ما معتقد بود که خطایی مرتکب نشده است. در گل دوم هم پرتاب اوت به سود ما بود که داور توپ را به آنها داد. در مجموع وقتی داور اشتباه می‌کند ما نباید اشتباه کنیم و نباید بهانه بیاوریم. به هر حال ما هم اشتباه کردیم و بازی مساوی شد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: حاشیه‌ها بازی را کمی خراب کرد، اما بازی بسیار زیبایی بود. اگر کمک‌ها بیشتر به داور کمک می‌کردند شرایط بهتر می‌شد. داور سه نفر از اعضای کادر فنی ما را اخراج کرد. به هر حال تیم داوری جوان بود و نباید به آنها ایراد بگیریم. تیم‌ها هم زحمت می‌کشند و نباید حق‌شان ضایع شود. بعد از گل دوم به سمت داور رفتم و میانه راه پشیمان شدم و حرفی به او نزدم.
ویسی درخصوص حضور طالب ریکانی روی نیمکت ذخیره‌های در هفته‌های اخیر، گفت: طالب هفته اول بازی کرد، اما در دو هفته اخیر چون تیم بسیار جوانی داریم نیاز است یک بازیکن باتجربه در اواسط بازی وارد میدان شود و شرایط را کنترل کند. اگر همین‌گونه همیشه خوب بازی کند ذخیره خواهند ماند (با خنده) چون این شرایط به سود ما است!
وی عنوان کرد: شب گذشته در اردوی ما 8 نفر سرما خوردند، اما مجبور شدیم چند نفر از آنها را در ترکیب قرار دهیم و همین موضوع موجب شد تا کمی افت داشته باشیم. در اهواز هوا شرجی بود و بیرون هتل عرق می‌کردند و سپس زیر کولر می‌رفتند و سرما خوردند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درخصوص شرایط مالی تیمش، تصریح کرد: شرایط مالی ما خوب شده است؛ اما به کسی نگویید! (با خنده)
ویسی گفت: به هر حال بابت ایجاد برخی حواشی که از سوی تیم ما بود عذرخواهی می‌کنم. دوست ندارم دیگر چنین حواشی در مشهد که شهری مقدس است رخ بدهد.
انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری