اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۱۷

مالک باشگاه نساجی: با کار کارشناسی موسوی را انتخاب کردیم

مالک باشگاه نساجی مازندران گفت: با انجام کار کارشناسی به این نتیجه رسیدیم کوروش موسوی سرمربی تیم قهرمان فصل قبل را انتخاب کنیم.
۱۲:۱۷ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-نساجی مازندران در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول تاکنون عملکرد خوبی نداشته و از ۵ بازی ابتدایی تنها ۵ امتیاز کسب کرده و در رده چهاردهم جدول ۲۰ تیمی این مسابقات قرار دارد در همین راستا مسئولان این باشگاه تصمیم گرفتند سرمربی خود را تغییر دهند و کوروش موسوی را جانشین پائلوآلوس پرتغالی کنند.

مهدی پرهام مالک باشگاه نساجی در مورد عملکرد این تیم صحبت‌های زیر را مطرح کرد:

شرایط تیم چطور است؟

قبل از هر چیز جا دارد از هواداران عزیز نساجی مازندران تشکر کنم که در همه شرایط کنار ما بودند و تیم را تنها نگذاشتند مخصوصاً در بازی مقابل پیکان که حدود ۲ هزار نفر در ورزشگاه حاضر شدند. همچنین جا دارد مجدداً تشکر ویژه از هواداران داشته باشم که با وجود نگرانی حمایت خود را از ما دریغ نکردند. امیدوارم روزی بتوانم جواب محبت این عزیزان را بدهم.

چرا نساجی لیگ برتر را اینقدر بد آغاز کرده است؟

ما نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم. این مسئله چند علت دارد؛ علت اول این است که آنطور که باید مورد حمایت قرار نگرفتیم ، علت دوم این است که ما بازیکنان خوبی مثل شاهین مجیدی و اکبر صغیری را داشتیم اما به راحتی آنها را از دست دادیم. تیمی که سال قبل اینقدر خوب عمل کرده بود نباید اینقدر دچار تغییر می‌شد اکنون نگاه‌مان به آینده است باید همه به هم کمک کنیم تا بتوانیم هر چه سریعتر از این شرایط بیرون بیاییم. این مسئله به جز با عزم و همت استانی میسر نمی‌شود. می‌دانید تیم‌داری بسیار سخت و پرهزینه است و در این شرایط بنده یک تنه هزینه‌های تیم را تأمین می‌کنم. امیدوارم هر چه سریعتر از این شرایط خارج شویم. اقداماتی هم بعد از دیدار مقابل پیکان انجام دادم که آنها را به طور دقیق برای مردم بیان خواهم کرد.

موسوی را به چه دلیلی به عنوان سرمربی انتخاب کردید؟

با یک کار کارشناسی به این نتیجه رسیدیم که سرمربی فولاد نوین اهواز قهرمان فصل قبل لیگ دسته اول را انتخاب کنیم هدف اولمان در درجه اول خروج از این شرایط است تا به امید خدا در نیم‌فصل دوم با ترمیم تیم به هدفمان که صعود به لیگ برتر است برسیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین