اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۰۳۶
نخستین نشست آنالیز تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با موضوع ایتالیا و راهکارهای مبارزه با این تیم عصر امروز (چهارشنبه) برگزار شد.
۰۰:۲۰ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال جهان از روز جمعه 27 مردادماه با حضور 20 کشور در دو سالن مجموعه ورزشی ملی شهر منامه آغاز می شود و تیم ایران در گروه چهارم با تیم‌های ایتالیا، مکزیک، چین و جمهوری چک همگروه است.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران روز جمعه 27 مردادماه در نخستین روز این رقابت ها استراحت دارد و در چهار روز بعدی به ترتیب به مصاف تیم های ایتالیا، مکزیک، چین و جمهوری چک می رود.

بر این اساس، نخستین نشست آنالیز تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با موضوع ایتالیا و راهکارهای مبارزه با این تیم عصر امروز (چهارشنبه) از ساعت 19 تا 20 به وقت محلی در هتل محل اقامت تیم ایران برگزار شد.

در این نشست که کلیه بازیکنان و کادر فنی حضور داشتند، داده های آنالیزی تیم ایتالیا از سوی علیرضا طلوع کیان و امین شاکری ارائه شد و در ادامه محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان راهکارهای مبارزه با این تیم را برای بازیکنان تشریح کرد.

وکیلی در ابتدای این نشست تاکید کرد: هر رویداد و مسابقه شرایط خاص خود را دارد و این شرایط در رده سنی نوجوانان به مراتب خاص تر است که اگر بازیکنان کمی دقت داشته باشند، می توانند عملکرد بسیار خوبی در مسابقات ارائه کنند.

وی از بازیکنان خواست که اگر برای دیدن مسابقه ای به سالن بازی ها رفتیم با دقت به عملکرد بازیکنان تیم های حریف در پست های مختلف توجه کنند و از این اطلاعات نیز در رقابت با آنان به درستی استفاده کنند.

تیم ایران دو نشست آنالیز دیگر برای جدال با ایتالیا برگزار می کند که این جلسات در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: تیم ملی والیبال
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری