اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۴۹

گل‌محمدی: تیم ملی با کی‌روش موفق است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: با بازگشت کارلوس کی‌روش آینده رو به رشدی برای تیم ملی فوتبال ایران پیش بینی می‌شود.
۱۳:۴۳ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
وانانیوز|  وانانیوز- یحیی گل‌محمدی در سفر به استان چهارمحال و بختیاری در مورد آینده تیم ملی فوتبال ایران ضمن بیان مطلب فوق، اظهار کرد: بازگشت دوباره کی‌روش به تیم ملی آینده خوب و موفقیت آمیزی را برای تیم ملی رقم خواهد زد.

وی افزود: هم اکنون بازیکنان توانمندی در تیم‌های فوتبال کشور وجود دارد که با بهره گیری از آنها می‌توان تیم ملی قدرتمندی را ایجاد کرد.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: امیدواریم با جذب بهترین‌ها در تیم ملی و کسب موفقیت توسط تیم ملی، شاهد سربلندی ایران در میدان‌های فوتبال آسیا و جهان باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برای اولین بار است به استان چهارمحال و بختیاری سفر می‌کند، عنوان کرد: چهارمحال و بختیاری استانی جذاب در حوزه گردشگری است و با توسعه امکانات ورزشی و زمین‌های فوتبال می‌تواند به یکی از قطب‌های ورزشی کشور برای تمرین باشگاه‌ها و تیم ملی تبدیل شود.

گل‌محمدی همچنین گفت: ارتفاع بالای این استان از سطح دریا یکی از پتانسیل‌های ویژه استان است و مکانی مستعد برای انجام تمرینات جهت توانمندسازی ورزشکاران به شمار می‌رود.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین