اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۹۱۴۴
سرمربی تیم فوتبال الشحانیه قطر اعلام کرد که مهاجم ملی‌پوش کشورمان از مصدومیت رها شده است و برای بازی با العربی آماده است.
۱۷:۰۰ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم فوتبال الشحانیه قطر که در این فصل مهرداد پولادی و رحیم زهیوی را ترکیب خود دارد در آستانه سقوط به دسته دوم قرار دارد و دیدار شنبه این هفته الشحانیه با العربی در هفته بیست و چهارم به نوعی بازی مرگ و زندگی است.

زهیوی که اکنون دوران مصدومیتش را می گذراند بنا به گفته ایگور استیماچ، سرمربی فصل گذشته سپاهان و کنونی الشحانیه قطر برای دیدار با العربی آماده بازی است.

استیماچ در نشست خبری پیش از این بازی گفت: این بازی برای ما آخرین فرصت است تا بتوانیم در لیگ ستارگان بمانیم و از سقوط فرار کنیم. فوتبال یک بازی گروهی است و نیاز به تمرکز جمعی دارد. در بازی با العربی بدون هیچ مصدوم و محرومی حضور خواهیم یافت و رحیم زهیوی نیز از کمند مصدومیت رها شده است و آماده بازی است.

در قرارداد زهیوی بنا به گفته خودش بندی وجود دارد که در صورت سقوط الشحانیه به دسته دوم خود به خود قراردادش فسخ می‌شود و او می‌تواند به تیم دیگری برود. با این نتیجه در صورت شکست الشحانیه به العربی در بازی این هفته سقوط الشحانیه به دسته دوم قطعی می‌شود و جدایی زهیوی نیز از این تیم قطری قطعی خواهد شد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین