اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۴۴۰
نخستین اردوی انتخابی تیم ملی والیبال جوانان ایران از 14 اسفندماه آغاز شده است و بازیکنان به تمرینات خود ادامه می دهند تا در فهرست اردوی دوم این تیم هم قرار بگیرند.
۱۸:۲۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز|  مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی شهرهای «موراویایی جنوبی» و «برنو» کشور جمهوری چک برگزار می‌شود.

تیم ملی والیبال جوانان ایران با کسب مقام نایب قهرمانی سال 2016 آسیا در رقابت های چین تایپه، مجوز حضور در رقابت های جهانی سال 2017 را به دست آورده است.

نخستین اردوی تیم ملی والیبال جوانان ایران با دعوت 35 بازیکن از 14 اسفندماه در آکادمی ملی المپیک آغاز شد و در مدت برگزاری این تعداد به 54 نفر رسید تا هیچ بازیکن شایسته ای از قلم نیافتاده باشد و شرایط یکسان برای والیبالیست های جوان کشور ایجاد شود.

بازیکنان دعوتی در گروه های مختلف به آکادمی ملی المپیک می روند و تمرینات مد نظر کادر فنی را در دو نوبت صبح و عصر پیگیری می کنند و نکته جالب این تمرینات انگیزه بسیار بالای بازیکنان برای اثبات توانایی و دعوت به مرحله دیگر اردوی تیم ملی جوانان است که انتخاب را برای بهروز عطایی سرمربی این تیم سخت می کند.

اردوی انتخابی تیم ملی والیبال جوانان هر روزه صبح ها از ساعت 10 تا 12 و 30 دقیقه به تمرینات بدنسازی شروع و عصرها نیز از ساعت 17 تا 20 با تمرینات توپی پیگیری می شود.

سه روز دیگر از این اردو باقی مانده است و بر اساس برنامه های اعلام شده دومین مرحله اردوی تیم ملی والیبال جوانان از 14 فروردین ماه آغاز می شود که 20 تا 22 بازیکن به این اردو دعوت می شوند.

بهروز عطایی به عنوان سرمربی، بهمن تاروردی زاده (مربی بدنساز) حسین خوریانی (آنالیزور)، مهدی احمدی (پزشک)، محمود محمدی (ماساژور) و اکبر محمدی به عنوان سرپرست ملی پوشان را در اردوی انتخابی تیم ملی والیبال جوانان همراهی می کنند.

انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: بسکتبال بسکتبال
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین