اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۰۷۷

پرسپولیس قبل از گل خوب بازی می کند / فاصله نیمکت نشینان با بازیکنان اصلی بسیار زیاد است

یک کارشناس فوتبال گفت: «پرسپولیس تا زمانی که به گل نیاز دارد خوب بازی می‌کند ولی بعد به دنبال حفظ نتیجه است.»
۱۱:۰۹ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| ابراهیم قاسمپور در مورد پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: «پرسپولیس تا موقعی که به گل نیاز دارد خوب بازی می‌کند و وقتی گل می‌زند فقط به دنبال حفظ نتیجه‌اش است. در بازی با استقلال خوزستان این مسئله را دیدیم. بعد از گل پرسپولیس این تیم استقلال بود که هم خوب بازی کرد و هم حملات بیشتری انجام داد و پرسپولیس فقط به فکر 3 امتیاز بود تا قهرمانی‌اش را مسجل کند و فاصله‌اش را با دیگر تیم‌ها افزایش بدهد.»

وی با اشاره به حضور هر دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: «این بازی هم در لیگ برتر مهم بود و هم با توجه به حضور دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا حساسیت مسابقه را دو چندان کرده بود و هر دو تیم تلاش می‌کردند توانایی‌هایشان را به رخ هم بکشند.»

قاسم‌پور در مورد نیمکت خالی پرسپولیس عنوان کرد: «وقتی تیمی مثل پرسپولیس در دو جام معتبر حضور دارد و هم باید در لیگ برتر که فرسایشی است و هم لیگ قهرمانان بازی کند باید نیمکت‌نشینانی به مراتب بهتر داشته باشد. برخی از تیم‌های لیگ برتری فاصله بازیکنان اصلی‌شان با ذخیره‌هایشان زیاد نیست مثل تراکتورسازی، ذوب‌آهن و سپاهان. اما فاصله نیمکت‌نشینان پرسپولیس با بازیکنان اصلی بسیار زیاد است.»

وی افزود: «پرسپولیس جایگزین مناسبی برای سیدجلال حسینی، کامیابی‌نیا، طارمی و حتی مسلمان ندارد نیمکتش هم‌سطح بازیکنان اصلی‌اش نیست.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین