اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۳۸۴

پادرمیانی سیدجلال، طارمی و... پیش برانکو برای بخشش رامین و علیپور

از دبی خبر می رسد اصرار سرمربی کروات پرسپولیس باعث شد مدیران باشگاه با اخراج دو بازیکن خاطی تیم کنار بیایند.
۱۰:۳۵ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| وقتی رامین رضاییان و علی علیپور در جریان تمرین دیروز پرسپولیس در دبی با هم درگیر شدند و از شدت ناراحتی حاضر نشدند حتی با هم دست بدهند و موضوع را تمام کنند، برانکو ایوانکوویچ اعلام کرد به هیچ یک از این دو بازیکن نیازی ندارد و خواهان بازگشت آنها به تهران شد.

 

گفته می شود محمود خوردبین و کریم باقری مخالف اخراج این دو بازیکن بودند و از برانکو خواستند آنها را مقابل الوحده روی نیمکت بنشاند اما سرمربی پرسپولیس به توصیه سرپرست تیم و دستیار خودش گوش نکرد و گفت آنها نباید در اردوی تیم باشند.

 

وقتی جلسه چهار نفره برانکو، خوردبین، باقری و نماینده طاهری در لابی هتل محل اقامت سرخپوشان تمام شد و برانکو اعلام کرد یا رامین و علیپور برمی گردند تهران و یا او خودش در کنفرانس خبری قبل از بازی اعلام می کند دو بازیکن تیمش را به دلایل انضباطی حذف کرده است، خوردبین موضوع را با سیدجلال حسینی در میان گذاشت و بلافاصله سیدجلال و طارمی در اقدامی مشترک رامین و علیپور را مجاب کردند پیش چشم برانکو با یکدیگر آشتی کنند و سپس به برانکو بگویند از کرده خود پشیمان هستند اما آشتی کنان ضربتی جواب نداد و در ادامه سیدجلال و مهدی طارمی به نمایندگی از تمامی بازیکنان پرسپولیس با برانکو حرف زدند و از سرمربی پرسپولیس خواستند کوتاه بیاید اما برانکو زیر بار نرفت.

 

گفته می شود سیدجلال از برانکو خواست اگر امکان دارد به جای اخراج، هر دو بازیکن را جریمه مالی و حتی نیمکت نشین کند اما برانکو با تشکر از دلسوزی کاپیتان پرسپولیس، به او گفت نظم و آرامش تیم برای او حتی از نتیجه هم مهم تر است.

 

در ادامه پادرمیانی طارمی هم که بعد از سیدجلال همراه محسن مسلمان، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده و یکی دو بازیکن دیگر نزد ایگور پانادیچ رفت تا دستیار برانکو میانجی گری کند هم جواب نداد و برانکو سر میز شام اعلام کرد رامین و علیپور به تهران برمی گردند.

 

حتی پندار خمارلو با علی اکبر طاهری در تهران تماس گرفت و به او گفت با برانکو صحبت کند چون هیچ کس در دبی نتوانسته او را از تصمیم خود برگرداند.

 

گویا حرف های طاهری هم تاثیر نکرد و در نهایت تصمیم بر این شد که سر میز شام اعلام شود رامین رضاییان و علی علیپور به دلیل درگیری و ایجاد تنش باید به جای همراهی تیم در سفر به ابوظبی از دبی مستقیم به تهران برگردند.

 

برانکو این دو بازیکن را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه گذاشته است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین