اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۳۱۶
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: امیدواریم مقابل الجزیره یک فوتبال خوب ارائه دهیم و به پیروزی برسیم.
۲۱:۳۵ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| سید سیروس پورموسوی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل الجزیره امارات، گفت: خوشحالم که در ارمارات هستیم و امیدوارم بتوانیم یک فوتبال خوب همراه با یک بازی جوانمردانه ارائه دهیم.

وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش، خاطرنشان کرد: شرایط آمادگی تیم خیلی خوب است بعد از پیروزی در بازی اول از لحاظ روحی و روانی شرایط بسیار خوبی داریم. تمرینات خوبی طی چند روز گذشته در دبی پشت سر گذاشتیم. خدا را شکر محروم و مصدوم نداریم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد شناختش از الجزیره تصریح کرد: از الجزیره شناخت خوبی داریم. می‌دانیم آنها با 50 امتیاز در صدر جدول هستند. 9 امتیاز با تیم دوم جدول فاصله دارند و 16 پیروزی کسب کردند. آنها تنها متحمل یک شکست شدند و با 53 گل زده و 13 گل خورده وضعیت خوبی دارند. تنها مشکلی که در این بازی داریم تجربه کمترمان در عرصه بین‌المللی نسبت به حریف است از آنجائیکه بازیکنان ما بزرگ، سختکوش و پرتلاش هستند امیدوارم این نقیصه را با دوندگی و تلاش خود جبران کنند. 

پورموسوی در مورد اینکه آیا بارندگی کار این تیم را سخت نمی‌کند، اظهار داشت: در شهر و استانی زندگی می‌کنیم که بارندگی به این شکل نداریم این مسئله به طور طبیعی سخت خواهد بود اما اعضای تیم ما با تلاشی که دارند برای کسب نتیجه به امارات سفر کردند بارندگی و سرما نباید روی بازیکنان ما تاثیر بگذارد. در واقع هدفمان خیلی بزرگ است.

وی در مورد شکست الجزیره در بازی اول مقابل لخویا، عنوان کرد:  شکستی که الجزیره در بازی اول متحمل شد چیزی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند. آنها دنبال پیروزی هستند تا همچنان در گروه شانس داشته باشند. فردا به دنبال پیروزی هستیم و پا پس نمی‌کشیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با امتیاز از زمین خارج شویم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری