اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۳۲۹

ناظم الشریعه: درخواست‌هایم مورد قبول فدراسیون قرار گرفت

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت:درخواست‌هایی از فدراسیون داشتیم که به لطف خدا مورد قبول قرار گرفت و قرار شد کارها انجام شود.
۰۳:۰۷ - ۲۹ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد ناظم الشریعه در گفت و گویی گفت: یکسری صحبت‌هایی با فدراسیون انجام داده بودیم که امروز نشستیم و آنها را جمع بندی کردیم و چیزهایی که مد نظر من بود فدراسیون هم می‌دانست که برای تیم ملی ضروری است که به لطف خدا مورد قبول فدراسیون قرار گرفت و قرار شد کارها انجام شود.


وی در خصوص برنامه‌های درخواستی از فدراسیون افزود: من از فدراسیون خواستیم در چند ماه آینده 3 یا 4 بازی خوب تدارکاتی برای ما تدارک ببیند ، برنامه آنالیز آنلاین می‌خواهیم که کارهایش دارد انجام می‌شود ، مدرس بدنسازی خواستیم که با همه این‌ها موافقت کردند.
سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص مدت و مبلغ قرارداد هم اذعان کرد: تا پایان جام جهانی با فدراسیون به توافق رسیدم و مبلغ قرار دادهم از قرارداد قبلی بیشتر است. بحث مبلغ با فدراسیون نداشتم بحث شخصیت سرمربی بود که دوست داشتم حفظ شود.


ناظم الشریعه در خصوص حمایت اهالی فوتسال از وی گفت: از همه اهالی فوتسال که در این مدت من را حمایت کردند تشکر می‌کنم. پیشکسوتان شرایط را درک می‌کنند و می‌دانند که چه خبر است. ضمن اینکه من هم هرچه تلاش می‌کنم برای پیشرفت فوتسال است و پیشکسوتان هر چه می‌گویند و انتقادی می‌کنند ناراحت نمی‌شوم.


ناظم الشریعه در پایان خاطرنشان کرد: بجز بازیکنان قبلی تعدادی بازیکن جوان را به تیم ملی دعوت می‌کنیم ولی در کل می‌خواهم به جوان‌ترها میدان بدهم وببینم می‌شود از این جوان ها بازیکنی پیدا کرد که در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرد.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین