اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۶۱۲۷۵

کامبک تماشایی یوونتوس در اولین بازی پس از اخراج آلگری

کامبک تماشایی یوونتوس در اولین بازی پس از اخراج آلگری
بانوی پیر در اولین بازی خود پس از اخراج سرمربی سابقش شکست خارج از خانه برابر شگفتی‌ساز فصل جاری سری A را به یک تساوی پرگل تبدیل کرد.
۰۲:۵۰ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
وانانیوز|

در آخرین بازی‌ هفته سی‌و‌هفتم، هفته ماقبل پایانی سری A ایتالیا در فصل 24-2023 ، شب گذشته (دوشنبه) از ساعت 22:15 به وقت تهران، در ورزشگاه دال‌آرا، تیم فوتبال بولونیا پذیرای یوونتوس بود که این بازی با تساوی 3-3 خاتمه یافت.

این اولین بازی یوونتوس پس از اخراج غافلگیرکننده سرمربی‌اش، ماسیمیلیانو آلگری بود و تنها چهار روز پس از قهرمانی این تیم در جام حذفی ایتالیا رقم خورد.

بولونیا که مربی‌اش تیاگو موتا گزینه اصلی هدایت یوونتوس در فصل آینده است، شروعی طوفانی داشت و تنها دو دقیقه پس از آغاز بازی توسط ریکاردو کالافیوری دروازه بانوی پیر را باز و میهمانش را غافلگیر کرد. بولونیا برای زدن دومین گل تنها 9 دقیقه دیگر وقت نیاز داشت تا سانتیاگو کاسترو دروازه وویچخ شزنی را باز کند. در دقیقه 53 کالافیوری دبل کرد و با این گل برتری‌ میزبان را تثبیت کرد، اما حتی سه گل اختلاف هم باعث پیروزی بولونیا نشد، چرا که بیانکونری با بازگشتی تماشایی گل‌های خورده را یکی پس از دیگری جبران کرد.

 در دقیقه 76 فدریکو کیه‌زا اولین گل‌ خورده را برای یووه جبران کرد. آرکادیوژ میلیک مهاجم لهستانی و تعویضی بیانکونری هم در دقیقه 83 با یک ضربه ایستگاهی زیبا اختلاف را به حداقل رساند و تیمش را به بازی برگراند و تنها یک دقیقه بعد دیگر یار تعویضی یووه، کنان ایلدیز همه چیز را برابر کرد. به این ترتیب شاگردان پائولو مونترو باخت را با تساوی عوض کردند تا همچنان این شانس را داشته باشند که در هفته پایانی مسابقات رده سوم جدول سری A را از چنگ بولونیا خارج کنند.

با این نتیجه بولونیا و یوونتوس که نبردشان در نیم‌فصل نخست هم مساوی شده بود، هر دو 70 امتیازی شدند، اما بولونیا به دلیل تفاضل گل بهتر در رده سوم جدول ایستاد و یوونتوس در رده چهارم باقی ماند.

پیش از این بازی یک مسابقه دیگر برگزار شده بود که در آن سالرنیتانای سقوط کرده با نتیجه 2 بر یک به میهمانش هلاس‌ورونا باخت.

در جدول رده‌بندی سری A، تیم‌های اینتر با  93 امتیاز، میلان با 74 امتیاز و بولونیا و یوونتوس هر دو با 68 امتیاز رده‌های اول تا چهارم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: سری A یوونتوس
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین