اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۶۱۱۱۷

آنچلوتی: هدف ما کسب امتیاز نبود/ گولر استعداد ویژه‌ای دارد

آنچلوتی: هدف ما کسب امتیاز نبود  گولر استعداد ویژه‌ای دارد
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید به تساوی تیمش مقابل ویارئال در هفته سی‌و‌هفتم لالیگای اسپانیا واکنش نشان داد.
۱۰:۲۲ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

 کارلو آنچلوتی که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در هفته سی‌و‌هفتم لالیگای اسپانیا در خانه ویارئال به تساوی 4-4 بسنده کردند، پس از این دیدار گفت: بازی سرگرم‌کننده‌، سریع و پایاپایی بود که هر نتیجه‌ای ممکن بود در آن رقم بخورد. ما با چیزی که نیاز داشتیم از این بازی خارج شدیم و حالا باید خودمان را برای بازی بعدی آماده کنیم. ما می‌خواستیم خوب بازی کنیم و بازی هجومی را از خود به نمایش بگذاریم که موفق به انجام این کار شدیم.

وی در ادامه افزود: هدف ما کسب امتیاز نبود، چون به آنها نیاز نداشتیم، بلکه هدف این بود که عملکردی خوب ارائه و از بروز مشکلات و آسیب‌دیدگی جلوگیری کنیم. همه چیز عالی پیش رفت. ما بیشتر از آنچه باید گل خوردیم، اما این برای فینال لیگ قهرمانان اروپا خوب است. تیم آماده است تا دو هفته آینده به خوبی تمرین کند و برای قهرمانی در لیگ قهرمانان (در مصاف با دورتموند) تلاش کند.

سرمربی تیم رئال مادرید همچنین در تمجید از هافبک ترکیه‌ای‌اش که در این بازی دو گل به ثمر رساند، اظهار داشت: آردا چیز خاصی را در حمله نشان داده است. او هر چه به دروازه حریف نزدیکتر باشد، بهتر است. گولر بسیار مؤثر است و استعداد ویژه‌ای دارد. او گل‌های زیادی به ثمر رسانده، در حالی که شوت‌های زیادی نزده است.

آنچلوتی همچنین درباره عملکرد دروازه‌بان اوکراینی‌اش خاطرنشان کرد: من عملکرد لونین را دوست داشتم، چون او روی گل‌هایی که خوردیم، مقصر نبود و نمی‌توانست کاری کند. لونین در بازی با پا خوب بود و عملکرد خوبی را از خود ارائه داد.

رئال مادرید که پیش از این قهرمانی‌اش در لالیگا را قطعی کرده، حالا باید خود را برای بازی پایانی‌اش در این رقابت‌ها که بازی خانگی با رئال بتیس در تاریخ 5 خرداد است، آماده کند و پس از آن در تاریخ 12 خرداد در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بوروسیا دورتموند خواهد رفت.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین