اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۶۰۸۴۷

پورموسوی: امیدوارم متخلفان گردن کلفت‌تر از قبل برنگردند

پورموسوی: امیدوارم متخلفان گردن کلفت‌تر از قبل برنگردند
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان از مسئولان امر خواست با متخلفان در پرونده فساد در فوتبال برخورد کنند تا آنها گردن کلفت‌تر از قبل مجدداً مشغول به کار نشوند.
۱۴:۵۲ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

سیدسیروس پورموسوی  درباره پرونده اخیر فساد در فوتبال ایران گفت: این فقط یک پرونده است که رو شده و مطمئن باشید پرونده‌ها و تخلف‌های دیگری هم وجود دارد که هنوز رو نشده‌اند. امیدوارم برخورد با متخلفان مثل سال‌های گذشته نباشد که برخی افراد گردن کلفت‌تر از قبل برگردند. من مدتی قبل گفتم که اگر فدراسیون توانایی جمع کردن این مسائل را ندارد، بهتر است در فوتبال را تخته کنند، اما به خاطر صحبت‌هایم جریمه شدم! حالا هم معتقدم که اگر قوه قضاییه به فسادهای فوتبال ورد کند، باید در این فوتبال را تخته کرد.

تخلف که ثابت شد دیگر جای ترس و مراعات کردن نیست
وی در ادامه تصریح کرد: خیلی از افرادی که با فوتبال ارتباط دارند، در پرونده اخیر مرتکب تخلف شده‌اند. جالب اینجاست که آقای تاج امروز گفته فعلاً آنها را کنار گذاشتیم تا همه چیز ثابت شود و اگر گناهی نکرده باشند به فوتبال برمی‌گردند! من معتقدم نباید با کلمات بازی کنیم و بگوییم فلان قشر ضعیف یا زحمت‌کش هستند یا بگوییم فلان مسئول کارش را درست انجام می‌دهد. وقتی تخلف ثابت می‌شود دیگر جای ترس و مراعات کردن نیست.

مماشات نکنید، آبروی فوتبال ایران ریخته شد
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: متأسفانه آبروی فوتبال ایران ریخته شد و از مدیران قضایی این درخواست را داریم که لطفاً مماشات نکنند و با افراد متخلف به صورت جدی برخورد و اجازه کار به آنها داده نشود. در همین پرونده پای مجری، خبرنگار، داور، مسئول برگزاری مسابقات و ... به وسط آمده است و این نشان می‌دهد که فوتبال ایران در وضعیت خطرناکی قرار دارد.

مقابل پرسپولیس نشان می‌دهیم تیم باکیفیتی هستیم
پورموسوی با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر پرسپولیس خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما این است که باخت قبلی (شکست 4 بر یک خانگی مقابل نساجی مازندران) را پاک کنیم، چون نتیجه‌ای که گرفتیم در شأن استقلال خوزستان نبود. به هر حال گاهی اوقات ممکن است هر تیمی چنین باختی را تجربه کند، ولی هدف ما این است که در بازی با پرسپولیس، این باخت را پاک کنیم و نشان دهیم که تیم باکیفیتی هستیم.

می‌توانیم یقه پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی بگیریم
وی با بیان اینکه پرسپولیس یکی از قوی‌تری تیم‌های ایران است، اظهار داشت: بازی با پرسپولیس آنهم در ورزشگاه آزادی برای هر تیمی سخت است، چون آنها تنوع تاکتیکی بسیار خوبی دارند و از همه راه‌ها برای گل زدن استفاده می‌کنند. با این حال ما هم انگیزه‌های خودمان را داریم و می‌توانیم یقه پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی بگیریم. ما در اصفهان از سپاهان امتیاز گرفتیم و امیدوارم عملکردمان در بازی روز سه‌شنبه طوری باشد که باخت قبلی را جبران کنیم.

برای انتخاب پیراهنم مقابل پرسپولیس با پسرم مشورت می‌کنم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد اینکه روز سه‌شنبه پیراهن چه رنگی بر تن خواهد کرد، گفت: من پیراهن مشکی را دوست دارم و هر وقت پیراهن مشکلی می‌خرم دکمه‌هایش را به رنگ سفید تغییر می‌دهم. یک مدت حرف و حدیث درست شد که بعداً پیراهن سفید پوشیدم. پارسال هم پیراهن صورتی می‌پوشیدم که در نهایت به لیگ برتر صعود کردیم. البته با همه این رنگ‌ها شکست هم داشته‌‌ام و وقتی می‌بازم در بازی بعدی آن رنگ را دیگر انتخاب نمی‌کنم. حالا هم برای انتخاب پیراهنم در بازی با پرسپولیس باید با پسرم مشورت کنم، ولی احتمالاً پیراهن سفید بر تن خواهم کرد!

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین