اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
قیمت طلا و سکه روز چهارشنبه در بیشتر قطعات افزایش داشت. مسیر افزایشی بازار طلا متاثر از تحرکات صعودی طلای جهانی رخ داد و بازار از کاهش محدود دلار تبعیت نکرد. تحلیلگران بازارهای مالی محدوده فعلی قیمت در بازار طلا را منطقه شیرین خرید می‌دانند.
۱۷:۴۱ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

 قیمت طلا و سکه در پنجمین روز معاملاتی هفته با افزایش ارزش اونس جهانی طلا همراه شد و در بیشتر قطعات و وزن‌ها رشد داشت. جابه‌جایی قیمت در بازار طلا پنج تا ۴۰۰ هزار تومان بود و سکه امامی بیشترین رشد قیمت را داشت.

Screenshot 2024-05-15 at 5.29.30 PM

طلا بخریم؟

تحلیلگران بازارهای مالی به اشاره به اثر افزایش اونس در بازار طلای داخلی می‌گویند اگر طلای جهانی نتواند سقف ۲۳۸۰ دلاری را بشکند، در روند اصلاح قرار می‌گیرد و احتمال برگشت به منطقه ۲۳۱۲ دلاری نیز برای آن وجود دارد.

آنها با اشاره به افت آهسته و پیوسته دلار می‌گویند اگر اونس جهانی طلا در روند اصلاح قرار بگیرد، امکان برگشت سکه به قیمت ۳۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی و طلا به قیمت سه میلیون و ۲۳۰ هزار تومانی وجود دارد.

کارشناسان بازارها معتقدند طلا توان بالا رفتن ندارد و فضای فکری معامله‌گران کاهشی است. آنها قیمت‌های فعلی در بازار طلا را برای ورود به بازار مثبت ارزیابی می‌کنند و به سرمایه‌گذاران خرید پلکانی بدون در نظر گرفتن قیمت و با خواب سرمایه حداقل ۶ ماهه پیشنهاد می‌کنند.

نقره ۱۲۰۰ تومان گران شد

گفتنی است اونس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش با رشد نزدیک به ۱۲ دلاری با رقم ۲۳۶۸ دلاری در حال معامله است. اونس جهانی نقره با رقم ۲۸ دلار و ۹۴ سنتی در حال معامله است و به کانال ۲۹ دلاری نزدیک شده است. هر گرم نقره ۹۹۹ روی رقم ۵۵ هزار و ۲۹۰ تومانی ایستاده و نسبت به روز گذشته هزار و ۲۹۰ تومان رشد دارد.

نیم سکه در روند رنج معامله شد

قیمت سکه امامی روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت با رشد ۴۰۰ هزار تومانی روی رقم ۴۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی معامله شد. قیمت سکه‌ بهار با رقم ۳۷ میلیون و ۹۹۵ هزار تومانی معامله شد و در کانال ۳۷ و ۳۸ میلیون تومانی نوسان داشت. این قطعه در پنجمین روز معاملاتی هفته ۲۰۰ هزار تومان افزایش داشت.

نیم‌سکه تنها قطعه‌ای بود که تغییر قیمت نداشت و با همان رقم ۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی روز سه‌شنبه معامله شد. قیمت ربع سکه با ۱۰۰ هزار تومان رشد روی رقم ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان ایستاد و سکه گرمی با رشد پنج هزار تومانی روی قیمت ۶ میلیون و ۶۰۵ هزار تومانی معامله شد.

روند حباب سکه نامتوازن شد

قیمت طلا در پنجمین روز هفته نوسان بالایی داشت و در برخی ساعات کاهشی بود. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با رشد ۵۰ هزار تومانی با رقم ۱۴ میلیون و ۵۴۷ هزار تومانی معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با رشد ۱۰ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۳۶۸ هزار تومانی ایستاد. طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۳۱۲ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه روز چهارشنبه روند متوازنی نداشت. حباب سکه امامی ۲۰۳ هزار تومان و ربع سکه ۵۱ هزار تومان افزایش داشت. حباب بهار ۱۶ هزار تومان، نیم‌سکه ۹۳ هزار تومان و سکه گرمی ۱۹ هزار تومان کاهش داشت.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین