اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل

قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت  ۱۴۰۳
قیمت طلا و سکه امروز افزایشی شد و تنها نیم سکه و ربع سکه از رشد قیمت، جا ماندند. بازار طلا به دنبال رشد اونس جهانی صعودی شد اما معامله‌گران عامل تقاضا را سد روندهای صعودی این بازار می‌دانند.
۱۳:۳۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

قیمت طلا و سکه امروز بر مدار رشد ۱۲ دلاری اونس جهانی طلا چرخید و در روند صعودی قرار گرفت. دیروز قیمت سکه امامی برخلاف سایر قطعات کاهش داشت اما این قطعه امروز با ۳۰۰ هزار تومان رشد، پرچمدار افزایش قیمت در بازار طلاست.

Screenshot 2024-05-15 at 1.25.56 PM

معامله‌گران بازار فلز زرد، بازار طلا را همچنان رکودی می‌دانند و معتقدند عامل این رکود، افت تقاضاست. آنها می‌گویند مردم نباید منتظر کاهش قیمت باشند و احتمال افت قیمت با توجه به ثبات چند هفته اخیر کم است.

گفتنی است انس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش روی رقم ۲۳۶۹ دلاری در حال معامله است.

رشد خفیف قیمت نقره

اونس جهانی نقره امروز با رشد ۲۹ سنتی با رقم ۲۸ دلار و ۸۷ سنتی در حال معامله است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با رقم ۵۴ هزار و ۸۴۰ در حال معامله است و نسبت به روز گذشته ۸۴۰ تومان افزایش دارد.

نیم‌ سکه و ربع سکه از رشد قیمت جا ماندند

قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت با رشد ۳۱۲ هزار تومانی بازگشایی شد. این قطعه در لحظه نگارش این گزارش روی رقم ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در حال معامله است. سکه‌ بهار با رقم ۳۷ میلیون و ۹۹۰ هزار تومانی در حال معامله است و نسبت به روز سه‌شنبه ۲۳۰ هزار تومان رشد دارد.

گفتنی است قیمت نیم‌‌‌سکه با رقم ۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ربع سکه با با رقم ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در حال معامله است و نسبت به روز گذشته تغییر قیمتی ندارد. قیمت سکه گرمی با رقم ۶ میلیون و ۶۰۵ هزار تومانی در حال معامله است و رشد پنج هزار تومانی دارد.

مسیر حباب سکه از قیمت جدا شد

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش افزایش دارد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با رشد ۷۳ هزار تومانی با رقم ۱۴ میلیون و ۵۷۰ هزار تومانی در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با رشد ۱۶ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۳۶۳ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۳۱۸ هزار تومان در حال معامله است.

حباب سکه امروز در تمام قطعات، غیر از سکه امامی کاهش دارد. حباب سکه بهار ۲۱ هزار تومان، نیم‌سکه ۱۱۳ هزار تومان، ربع سکه ۵۴ هزار تومان و سکه گرمی ۲۰ هزار تومان کاهش دارد. حباب سکه امامی ۵۸ هزار تومان بالا رفت.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: قیمت طلا قیمت سکه
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین