اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۶۰۲۰۱

عنایتی: هر چند سال یک بار از این گل‌ها اتفاق می‌افتد

عنایتی: هر چند سال یک بار از این گل‌ها اتفاق می‌افتد
سرمربی تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد،‌گلی که این تیم در دیدار مقابل ذوب‌آهن دریافت کرده، در فوتبال هر چند سال یک بار اتفاق می‌افتد.
۲۱:۰۷ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

 غلامرضا عنایتی در نشست خبری بعد از بازی پیکان مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر، اظهار داشت: اول صحبتم جا دارد که به باشگاه خوب ذو‌ب‌آهن بابت کسب سه امتیاز تبریک بگویم و در مورد بازی بخواهم بگویم، فکر می‌کنم یکی از بهترین بازی‌های تیم پیکان بود از زمانی که مسئولیت هدایت این تیم را قبول کردم. متأسفانه ما گلی خوردیم که شاید هر چند سال یک بار این اتفاق بیفتد، گلی که از وسط زمین بود.

وی در ادامه افزود: به بچه‌های تیمم خسته نباشید می‌گویم، واقعاً فوتبال خوبی بازی کردند و حبس کردن ذو‌ب‌آهن در زمین خودش برای ما نکته خیلی مهمی بود. به هر حال بازیکنان ما، جوان و مشغول کسب تجربه هستند. این موارد برای من خوشحال‌کننده است و فکر می‌کنم آن چیزی را که می‌خواستیم، کسب کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به جایگاه تیمش در لیگ برتر، گفت: با این شرایط دیگر هر مسابقه برای ما حکم فینال دارد و تلاش‌مان را می‌کنیم که اتفاق خوبی بیفتد. قول می‌دهم اتفاق بدی برای پیکان نیفتد، چون به توانایی این بچه‌ها آگاهی کامل داریم. کمی بدشانسی داریم که آنهم طبیعی است. همیشه نمی‌شود که شانس از ما دور باشد و یک مقداری به ما رو خواهد کرد. یک مقدار تمرکزمان را ان‌شاءالله بالاتر خواهیم برد تا از موقعیت‌هایی که در بازی‌ها به دست می‌آوریم، بهره لازم را ببریم. ان‌شاءالله که برویم ریکاوری کنیم و آماده بازی مهم بعدی شویم، برای اتفاقات خوب آینده.

عنایتی در مورد گل تیم پیکان که توسط داور آفساید اعلام شد، تصریح کرد: من از آن صحنه خیلی دور بودم. نمی‌توانم تشخیص بدهم و باید برویم صحنه را ببینیم. ما هم در مورد صحنه صحبت کنیم تفاوت زیادی ندارد و کارشناسان باید صحبت کنند، ولی فکر می‌کنم در نیمه دوم وقت اضافه کمی گرفته شد، چون بازی وقفه‌های زیادی داشت.

وی هچنین خاطر نشان کرد: یک گلایه هم از باشگاه ذوب‌آهن دارم. به هر حال فوتبال ورزش جوانمردانه است و ذوب‌آهن در آسیا مقام دارد. اینکه به توپ جمع‌کن‌ها بگویند توپ نیندازند فکر کنم، خیلی کار قشنگی نیست. شاید این دستور از سوی کادر فنی داده شده بود، ولی فکر کنم کار قشنگی نیست. بازی فوتبال خیلی قشنگ‌تر از این حرف‌هاست. آدم وقتی برنده می‌شود، باید برود و از برد خود لذت ببرد. اینکه در ذهنش یکسری سؤالات ایجاد شود، خیلی خوب نیست.  

سرمربی تیم فوتبال پیکان دوباره با اشاره به وقت‌های اضافه مسابقه، تصریح کرد: وقت اضافه حداقل باید 13 تا 14 دقیقه گرفته می‌شد. یکی از کمک‌های ما تایمر را روشن کرده بودند و فکر می‌کنم وقت اضافه خیلی کمی داشتند. تازه هفت دقیقه وقت اضافه نشان دادند! فقط محسن فروزان دو یا سه دقیقه مصدوم بود. البته فروزان از دوستان خوب من است و به او ارادت دارم.

«وقتی تیمی برنده می‌شود باید از آن لذت ببرد.»، عنایتی بعد از بیان این جمله اظهار داشت: خیلی این برد برای دوستان لذتبخش نبود، اگر دوستان بنشینند و در مورد آن فکر کنند. البته این نظر من است. در هر حال بازی تمام شد و بابت این پیروزی به آنها تبریک می‌گویم. ما برای بازی بعدی آماده می‌شویم. برای تیم ذوب‌آهن آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در ادامه مسیر موفق باشد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین