اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل

قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
قیمت طلا و سکه امروز در تمام قطعات و وزن‌ها در روند کاهشی بازگشایی شد. افت ارزش فاکتورهای تعیین قیمت در بازار طلا، منجر به سقوط سکه امامی، بهار و ربع سکه به کانال پایین‌تر شد. امروز سکه‌های سنگین بیش از ۴۰۰ هزار تومان ارزان شدند.
۱۴:۱۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

 قیمت طلا و سکه در شروع سومین روز هفته با کاهش قیمت بازگشایی شدند. امروز دلار در کف کریدور ششم معامله شد و اونس جهانی طلا بعد از بازگشایی بازارهای جهانی در ابتدای هفته، بیش از ۱۶ دلار کاهش داشت؛ همین موضوع روند بازار طلا را با تلرانس ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی کاهش داد.

Screenshot 2024-05-13 at 1.00.36 PM

معامله‌گران، دلار را لیدر اصلی بازار فلز زرد می‌دانند و معتقدند در صورتی که قیمت‌ها در بازار ارز همچنان کاهشی باشد امکان ورود سکه امامی به کانال ۳۸ میلیونی وجود دارد.

گفتنی است انس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش روی رقم ۲۳۴۳ در حال معامله است و اونس جهانی نقره نیز با کاهش ۱۰ سنتی روی رقم ۲۸ دلار و ‍۱۵ سنتی ایستاده است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با رقم ۵۴ هزار و ۲۸۰ تومان در حال معامله است و نسبت به روز گذشته نزدیک به هزار تومان کاهش دارد.

سکه‌های سنگین تغییر کانال دادند

قیمت سکه امامی امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت با کاهش ۴۸۰ هزار تومانی بازگشایی شد و به کانال پایین‌تر برگشت. این قطعه در لحظه نگارش این گزارش روی رقم ۴۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی معامله می‌شود. سکه‌ بهار با رقم ۳۷ میلیون و ۵۹۵ هزار تومانی در حال معامله است و نسبت به روز یکشنبه ۴۰۰ هزار تومان افت دارد.

گفتنی است قیمت نیم‌‌‌سکه با رقم ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی معامله می‌شود و افت ۴۰۰ هزار تومانی دارد. قیمت ربع سکه با ۲۰۰ هزار تومان کاهش به کانال ۱۴ میلیونی برگشت و با رقم ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در حال معامله است. قیمت سکه گرمی با رقم ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی معامله می‌شود و کاهش ۱۰۰ هزار تومانی دارد.

قیمت مثقال به نیمه کانال ۱۴ میلیونی برگشت

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش کاهش دارد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با افت ۱۱۲ هزار تومانی با رقم ۱۴ میلیون و ۴۷۶ هزار تومانی در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۳۳ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۳۴۱ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۲۹۶ هزار تومان در حال معامله است.

حباب سکه امروز در تمام قطعات کاهش دارد. حباب سکه امامی ۲۷۳ هزارتومان، سکه بهار ۱۱۱ هزار تومان، نیم‌سکه ۲۷۶ هزار تومان، ربع سکه ۱۷۶ هزار تومان و سکه گرمی ۶۹ هزار تومان کاهش دارد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: قیمت طلا قیمت سکه
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین