اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۹۳۹۷

فرجی: با من برای تمدید قرارداد با پرسپولیس مذاکره شده است

فرجی: با من برای تمدید قرارداد با پرسپولیس مذاکره شده است
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد که مدیران این باشگاه برای تمدید قرارداد، مذاکرات اولیه را با او انجام داده‌اند.
۲۳:۲۷ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

 فرشاد فرجی پس از پیروزی 2 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: دو تیم عملکرد خوبی داشتند. پس از اینکه 10 نفره شدیم، بازی برای ما دشوار شد و بازیکنان خدا را شکر کیفیت خوبی از خودشان نشان دادند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مدیران باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با او مذاکره کرده‌اند یا خیر، تصریح کرد: صحبت‌های اولیه انجام شده است، اما به مدیران باشگاه گفتم شرایط پرسپولیس حساس است و باید تمرکز خودمان را روی دیدارهای باقیمانده لیگ بگذاریم. سایر تیم‌ها بازیکنان بیشتری برای تمدید قرارداد دارند، اما فضای رسانه‌ای به وجود آمده و روی ما فشار وارد کرده‌اند!

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازی در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر که در آن برای نساجی به میدان می‌رفت، گفت: چنین فضایی تکرارنشدنی است. هواداران نساجی برای این تیم سنگ تمام گذاشته‌اند و ان‌شاءالله مزد این تشویق‌ها و دلشوره خودشان را با بقا در لیگ برتر بگیرند. به‌عنوان یک قائمشهری فقط برای نساجی دعا می‌کنم و به نظرم این تیم لیاقت بقا در لیگ برتر را دارد. نساجی از بازیکنان باکیفیت، مالک دلسوز و مربی خوبی بهره می‌برد و فقط بدشانس است.

فرجی در پاسخ به این پرسش که آیا بازی مقابل هواداران نساجی برای او دشوار است یا خیر، خاطرنشان کرد: بازی کردن مقابل نساجی برای من که از بچگی روی سکوهای ورزشگاه شهید وطنی بودم، سخت است. شرایط فوتبالی اینگونه است که حالا در پرسپولیس بازی می‌کنم. با این حال همیشه نیم‌نگاهی به نساجی دارم و بازی‌های این تیم را دنبال می‌کنم.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین