اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل

پایان بورس امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پایان بورس امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازار سهام هفته سوم اردیبهشت ماه را کم‌رمق آغاز کرد. پایان بورس امروز در حالی رقم خورد که شاخص کل نزولی بود و شاخص هم‌وزن با وجود رشد، نتوانست انتظارات را برآورده کند.
۱۷:۲۳ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

 پایان بورس امروز با حرکت متضاد شاخص‌های کل و هم‌وزن همراه بود. در این میان، حجم و ارزش معاملات خرد نیز در کف ماند تا نشان دهد بازار سهام هنوز از رمق کافی برای تحرکی پویا برخوردار نیست.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، بالغ بر 63 درصد از نمادها منفی بودند. با این حال ارزش صفوف خرید از صفوف فروش پیشی گرفت. با این حال، ارزش کل صفوف خرید و فروش بازار در پایان معاملات به 700 میلیارد تومان هم نرسید!

پایان 16

عملکرد متضاد شاخص‌ها

شاخص کل بورس امروز با افت 5 هزار و 185 واحدی، معادل 0.23 درصد کاهش یافت و به سطح دو میلیون و 259 هزار و 731 واحد رسید.

شاخص هم‌وزن اما امروز رشد کرد و 192 واحد بالا رفت. به این ترتیب شاخص هم‌وزن با رشد 0.03 درصدی در سطح 751 هزار و 37 واحد قرار گرفت.

تراز پول حقیقی منفی شد

تراز پول حقیقی در سهام و حق تقدم‌ها امروز هم منفی بود و 84 میلیارد تومان پول حقیقی از بازار خارج شد. صندوق‌های درآمد ثابت هم امروز با خروج پول حقیقی روبرو بودند و 437 میلیارد تومان سرمایه از دست دادند.

حجم و ارزش معاملات خرد در کف ماند

حجم معاملات خرد سهام و حق تقدم در معاملات امروز بازار سهام به 7.1 میلیارد برگه سهم رسید که با ارزش 2 هزار و 956 میلیارد تومان انجام شد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین