اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۸۸۴۹

توصیه کلیدی گلزن جام جهانی برای جانشین حسین حسینی مقابل تراکتور

توصیه کلیدی گلزن جام جهانی برای جانشین حسین حسینی مقابل تراکتور
پیرو محرومیت سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان اصلی تیم استقلال در بازی امروز مقابل تراکتور یک تماس تلفنی ویژه بین او و کاپیتان سال‌های دور استقلال برقرار شد.
۱۴:۳۰ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

سید حسین حسینی دروازه‌بان اصلی تیم استقلال که نسبت به حساسیت بازی امروز تیمش در تبریز و حضور محمدرضا خالدآبادی برای اولین بار در چهارچوب دروازه استقلال نگرانی‌هایی داشته در تماسی با حسن روشن با وی در این باره صحبت کرد.

حسن روشن کاپیتان اسبق استقلال و زننده یکی از گلهای تیم ملی ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین (مقابل تیم ملی پرو) در گفتگویی داشت، در این باره گفت: «حسینی با من تماس گرفت و تا حدی درباره جانشینش برای بازی امروز با من صحبت کرد و ابراز تمایل داشت که بداند چه اتفاقی برای خالدآبادی بهتر است».

وی افزود: «من هم به او گفتم که قطعاً این جوان برای درخشش درون دروازه استقلال از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود اما تو به عنوان کاپیتان و بزرگتر خالدآبادی باید به او بگویی که حتی اگر گل هم خورد، مشکلی نیست و باید با قدرت از دروازه استقلال مراقبت کند چون درآن صورت بچه‌ها می‌توانند آن گل خورده را جبران کنند».

حسن روشن با اشاره به حساسیت بازی امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز نیز به خبر ورزشی گفت: «قطعاً بازی سنگین و حساسی پیش روی استقلال است. به ویژه اینکه شنیدیم زنوزی مالک باشگاه به منظور احسان دادن برای همسر تازه فوت شده اش حضور هواداران در استادیوم یادگار امام تبریز را رایگان اعلام کرده که این می‌تواند شرایط سخت‌تری برای استقلال در دیدار امروز به وجود بیاورد اما استقلال همواره در مسابقات سخت، بهتر ظاهر شده است».

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین