اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۰۱۹

تنبیه عالیشاه ادامه دارد؟

امید عالیشاه بعد از اینكه از تعویضش در بازی با نفت تهران ابراز ناراحتی كرد در بلك‌لیست برانكو قرار گرفت و در بازی بعدی مقابل استقلال خوزستان روز نیمكت نشست تا به نوعی با تنبیه سرمربی سختگیر پرسپولیس روبه‌رو شود...
۱۴:۰۹ - ۰۶ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| امید عالیشاه بعد از اینكه از تعویضش در بازی با نفت تهران ابراز ناراحتی كرد در بلك‌لیست برانكو قرار گرفت و در بازی بعدی مقابل استقلال خوزستان روز نیمكت نشست تا به نوعی با تنبیه سرمربی سختگیر پرسپولیس روبه‌رو شود. البته برانكو در بازی برابر استقلال خوزستان از این بازیكن در دقیقه70 به بعد استفاده كرد تا عالیشاه هم در فرار از شكست به سرخپوشان كمك كند. بعد از آن تنبیه 70دقیقه‌ای به نظر می‌رسید حساب عالیشاه صاف شده و برانكو در بازی برابر نفت آبادان از این بازیكن دوباره در تركیب ثابت استفاده خواهد كرد اما سرمربی پرسپولیس قصد دارد همچنان به تنبیه این بازیكن ادامه داده و در بازی این هفته هم عالیشاه را روی نیمكت بنشاند. البته برانكو تا روز گذشته هم در تمرینات تیمش از امیری در پست عالیشاه استفاده كرد و علیپور را یك خط به جلو برد. باید دید تا روز جمعه چه فعل‌وانفعالاتی در ذهن برانكو رخ می‌دهد و آیا باز هم این تركیب را به میدان خواهد فرستاد یا تصمیم دیگری خواهد گرفت.
  •  بازخوانی دلیل چپ افتادن با امید
با وجود تعریف و تمجیدهای همیشگی علی پروین از عالیشاه، این بازیكن مدتی است از چشم برانكو افتاده است، یا تعویض می‌شود یا به عنوان بازیكن جایگزین به زمین می‌رود. گویا دلیل خراب شدن رابطه مربی و بازیكن به درگیری لفظی امید با شهاب زاهدی برمی‌گردد، جایی كه او به بازیكن جوان تیم گفته بود كه درست تمرین كند و برانكو كه این كار را دخالت در امور فنی دانسته از او خواسته در این كارها دخالت نكند. عالیشاه انتظار داشت به عنوان بزرگ‌تر تیم و یكی از كاپیتان‌ها اجازه داشته باشد بازیكنان جوان را نصیحت كند.
  •  عالیشاه: هر چه برانكو صلاح بداند
امید عالیشاه كه یكی، دو بازی است در لیست سیاه برانكو قرار گرفته و روزهای تنبیه را پشت سر می‌گذارد در مصاحبه‌ای كوتاه اعلام كرد به تصمیم سرمربی تیمش احترام می‌گذارد و هر زمان كه او صلاح بداند برای پرسپولیس بازی خواهد كرد. بازیكن شماره2 پرسپولیس درباره شرایط این روزهایش می‌گوید: «خوشبختانه مصدومیتی ندارم و در چند روز اخیر با همه توان در تمرینات پرسپولیس حضور داشتم. اگر برانکو صلاح بداند و در بازی با صنعت‌نفت آبادان از من استفاده کند با همه توان برای پرسپولیس بازی خواهم کرد تا بتوانیم دست پر از زمین خارج شده و هواداران‌ را خوشحال کنیم.»
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین