اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۷۹۸۲

چرخابی: قدوس با جان و دل برای قلعه‌نویی و تیم ملی بازی می‌کند/ باید به خوب دفاع کردن فکر کنیم

چرخابی: قدوس با جان و دل برای قلعه‌نویی و تیم ملی بازی می‌کند  باید به خوب دفاع کردن فکر کنیم
سرمربی پیشین تیم فوتبال سپاهان تأکید کرد، شاگردان امیر قلعه‌نویی برای موفقیت در جام ملت‌های آسیا نباید به راحتی به حریفان موقعیت بدهند.
۱۳:۲۲ - ۲۷ دی ۱۴۰۲
وانانیوز|

حسین چرخابی درباره پیروزی تیم ملی برابر فلسطین گفت: فلسطین یک تیم قدرتی و تدافعی است و هدفش این بود که مقابل ایران با نتیجه پرگل شکست نخورد، ولی وقتی آنها در دقیقه یک گل خوردند، همه چیز عوض شد و شیرازه این تیم از هم پاشید. ما از همان شروع بازی پرس سنگینی انجام دادیم و همین موضوع باعث شد که خیلی زود به گل برسیم و کارمان راحت‌تر شود. 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: من کاری به گل فلسطین ندارم، ولی اینکه به آنها چند موقعیت گل دادیم، اصلاً خوب نبود. اگر قرار باشد به تیم‌های قوی‌تر اینطور موقعیت گل بدهیم قطعاً با دردسر مواجه خواهیم شد. فکر می‌کنم وقتی از نتیجه مطمئن شدیم بازیکنان کار را تمام شده دانستند، ولی آنها باید در زمین مسابقه به خوب دفاع کردن فکر کنند تا به راحتی به تیم حریف موقعیت ندهیم. 

 

چرخابی در مورد شانس قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا خاطر نشان کرد: همیشه باید به پیشرفت‌ها نگاه کنیم. شما می‌بینید که در فینال مسابقات مدارس ژاپن 50 هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند تا این بازی را ببینند. ژاپن و کره پیشرفت خوبی در فوتبال داشته‌اند و کار ما برای قهرمانی آسان نیست، ولی بدون شک یکی از شانس‌ها هستیم.

این پیشکسوت فوتبال همچنین اظهار داشت: ما احتمالاً در یک چهارم نهایی با کره روبه‌رو خواهیم شد که البته فکر می‌کنم شرایط فوتبال آنها کمی بهتر از ماست، ولی می‌توانیم با دوندگی بالا و تعصب بازیکنان این تیم را شکست دهیم و اگر این اتفاق بیفتد قطعاً روحیه بالاتری برای دیدار نیمه نهایی و رفتن به فینال خواهیم داشت. 

وی راجع به درخشش سامان قدوس در ترکیب تیم ملی گفت: خوش به حال آن مربی که بازیکنی با جان و دل برایش بازی کند. قدوس با جان و دل برای تیم ملی و قلعه‌نویی بازی می‌کند و وظایفش را در کارهای دفاعی و تهاجمی به بهترین شکل انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: تیم ملی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین