اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۸۵۳۹

هافبک پرسپولیس:می‌خواهم در جام حذفی خودم را نشان بدهم

هافبك تیم پرسپولیس در دیدار برابر سپاهان فرصت پیدا كرد تا در دقایق پایانی این دیدار به میدان برود و اولین بازی رسمی خود را برای این تیم انجام بدهد...
۱۴:۱۵ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| هافبك تیم پرسپولیس در دیدار برابر سپاهان فرصت پیدا كرد تا در دقایق پایانی این دیدار به میدان برود و اولین بازی رسمی خود را برای این تیم انجام بدهد. احسان علوان‌زاده كه در ابتدای فصل برانكو از او به عنوان پدید لیگ نام برد حالا این فرصت را پیدا كرده تا در دیدار برابر قشقایی شیراز به میدان برود و خودش را نشان بدهد. هافبك جوان سرخپوشان دقایقی را با همشهری ورزشی به گفت‌وگو پرداخت.
  • شرایط تیم را چطور می‌بینی؟
تیم شرایط بسیار خوبی دارد و تمام بازیكنان در شرایط خوبی هستند. ما بعد از بردی كه در برابر سپاهان به‌ دست آوردیم روحیه بسیار خوبی داریم و از روز دوشنبه هم تمرینات خودمان را دوباره آغاز می‌كنیم تا خودمان را آماده دیدار در جام حذفی كنیم.
  • در اولین دیدار جام حذفی باید به مصاف قشقایی شیراز بروید.
نباید بازی‌های جام حذفی را دست كم بگیریم و در این بازی‌ها تیم‌های پایین‌تر می‌آیند تا خودشان را نشان دهند و اگر این تیم را دست كم بگیریم مطمئنا به مشكل خواهیم خورد.
  • نبود ملی‌پوشان پرسپولیس در این بازی كارتان را سخت نمی‌كند؟
قطعا تمام بازیكنان پرسپولیس كه به تیم ملی دعوت شده‌اند جزو ستاره‌های تیم هستند و نبود آنها كار ما را سخت خواهد كرد اما ما در تیم بازیكنان بسیار خوبی داریم كه می‌توانند در برابر این تیم شیرازی كار را دربیاورند.
  • در بازی برابر سپاهان اولین بازی خودت را انجام دادی.
من در بازی‌های دوستانه بازی كرده بودم اما نمی‌توانم بگویم كه چقدر خوشحال بودم كه برای اولین بار در بازی رسمی برای پرسپولیس به میدان رفتم. امیدوارم در ادامه هم بتوانم بیشتر برای پرسپولیس بازی كنم.
  • این احتمال وجود دارد كه در بازی برابر این تیم شیرازی بازی كنی.
من همیشه تلاش كرده‌ام در تمرینات بهترین عملكرد را داشته باشم و اگر بتوانم در این بازی به میدان بروم سعی خواهم كرد خودم را در بازی برابر این تیم شیرازی نشان بدهم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین