اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۳۴۲۶

اتفاقی که شاید به نفع پرسپولیس باشد

از آنچه در ایتالیا و بعد از آن بر تیم‌ملی گذشته، می‌توان حدس زد که کی‌روش قصد دارد در ترکیب خط دفاع دست ببرد و چه بسا این تغییرها به نیمکت‌‌نشینی جلال حسینی ختم شود.
۰۲:۴۱ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| از آنچه در ایتالیا و بعد از آن بر تیم‌ملی گذشته، می‌توان حدس زد که کی‌روش قصد دارد در ترکیب خط دفاع دست ببرد و چه بسا این تغییرها به نیمکت‌‌نشینی جلال حسینی ختم شود.
برداشت ما این بوده که کی‌روش قصد دارد در قلب دفاع از یک بازیکن باتجربه و یک بازیکن جوان‌تر استفاده کند. ترکیبی مثل منتظری و پورعلی‌گنجی که در تمرین‌های اخیر هم بارها مورد آزمایش قرار گرفته.
توجیه سرمربی پرتغالی تیم‌ملی برای چنین تغییری می‌تواند این باشد که منتظری و پورعلی‌گنجی هر دو در لیگ قطر بازی می‌کنند و با بازیکنان حریف، آشنایی کاملی دارند. از طرفی جلال حسینی در بازی با هندوستان که صدمین بازی ملی‌اش بود، از ابتدا در ترکیب قرار نگرفت و در دقیقه 80 وارد میدان شد.
اتفاقی که همه را متعجب کرد و احتمالا برنامه حذف آرام جلال حسینی از ترکیب اصلی تیم‌ملی از همان بازی شکل گرفته است. البته نیمکت‌نشینی این بازیکن می‌تواند خبر خوبی برای برانکو و پرسپولیسی‌ها باشد.
به هر حال امسال تیم‌ملی سال پرفشاری را پیش‌رو دارد و پرسپولیس هم در سه جام حضور دارد که این فشردگی برای مدافعی با سن و سال جلال حسینی یک ریسک بزرگ محسوب می‌شد.
بر خلاف کی‌روش، برانکو برای رهبر خط دفاعی‌اش هیچ آلترناتیو مطمئنی ندارد و مصدومیت او می‌تواند به قیمت از دست رفتن یک جام برای پرسپولیس تمام شود. به همین دلیل نیمکت‌نشینی جلال حسینی در تیم‌ملی و استراحت بیشتر او قرمزها را خوشحال خواهد کرد. با این حساب، جلال حسینی که این روزها برای پرسپولیس یک مهره کلیدی محسوب می‌شود، باید روی نیمکت بنشیند و بازی رقبای خود را تماشا کند. مگر اینکه کی‌روش دوباره تغییر عقیده بدهد.

منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین