اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۲۵۹۴۰

برگزاری نخستین نشست ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲

برگزاری نخستین نشست ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲
نشست ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بعدازظهر امروز درحالی برگزار شد که قول هر گونه حمایت از سوی اعضا در جهت پشتیبانی از تیم ملی فوتبال داده شد.
۱۸:۰۶ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰
وانانیوز|

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نخستین نشست ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی جام جهانی 2022 قطر به ریاست عزیزی خادم و با حضور علی فروغی، مدیر شبکه 3 سیما و دبیر شورای عالی ورزش سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی، عبدالرضا موسوی، مالک هواپیمایی زاگرس در بخش برنامه‌ریزی اقتصادی، حسن کامرانی‌فر، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال و حمیدرضا مهرعلی، سرپرست نایب رئیسی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

میزبان این نشست، فروغی، مدیر شبکه 3 سیما بود و مباحث اجرایی و سازماندهی برنامه‌های تیم ملی، برنامه های پشتیبانی و لجستیکی تیم ملی مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.

در نخستین جلسه ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی جام جهانی 2022 مقرر شد سازمان صدا و سیما به عنوان یار دوازدهم تا پایان جام جهانی، ملی پوشان کشورمان را در این مسیر حمایت و همراهی کند و در راه آماده سازی تیم در بازی‌های پیش رو نیز تمام برنامه‌ریزی‌های لازم صورت پذیرد تا تیم ملی بتواند پرقدرت به جام جهانی صعود کند.

 

انتهای پیام/

 
 
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین