اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۲۱۶۹

رحمتی در تلگرام استقلال خداحافظی كرد

در روزهای گذشته و در حالی كه تمرینات و مسابقات دوستانه تیم استقلال پشت درهای بسته برگزار می‌شود، گاهی اخباری از اردوی استقلال به بیرون درز پیدا می‌كند...
۱۷:۱۹ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| در روزهای گذشته و در حالی كه تمرینات و مسابقات دوستانه تیم استقلال پشت درهای بسته برگزار می‌شود، گاهی اخباری از اردوی استقلال به بیرون درز پیدا می‌كند؛ اخباری كه به علت نبود منابع موثق، صحت و سقم آنها مشخص نیست. در بازی دوستانه استقلال و پاس همدان در حالی كه علیرضا منصوریان در بابل مشغول تماشای مسابقات كشتی بود، استقلال به پاس همدان باخت، اما نكته بارز این بازی، فریادهای بی‌امان سیدمهدی رحمتی بر سر بازیكنان هم‌تیمی‌اش بود. اخبار از دلخوری رحمتی از هم‌بازیانش حكایت داشت و دلیل غیبت كاپیتان استقلال در بازی مقابل شهرداری فومن هم قهر رحمتی عنوان شد.

باشگاه حاشیه‌سازی
روز گذشته كانال رسمی باشگاه استقلال برای لحظاتی لینك مطلبی را بدون اینكه شرحی بر آن نوشته باشد منتشر كرد، اما وقتی وارد لینك می‌شدیم با خبری باورنكردنی روبه‌رو می‌شدیم، البته خود خبر به‌تنهایی موضوع باورنكردنی‌ای نبود، اما اشتراك‌گذاری این مطلب در كانال رسمی باشگاه استقلال باورنكردنی بود. خبری از وبسایت نامه‌نیوز با این مضمون «یكی از بازیكنان سرشناس استقلال كه سابقه حضور در تیم‌ملی را هم دارد طی چند وقت اخیر به شدت تحت فشار بوده و آن‌قدر در میادین فوتبال و در تیمش ضعیف عمل کرده که تصمیم گرفته از میادین خداحافظی کند.» كدها مشخصا از سیدمهدی رحمتی حكایت دارد و در ادامه این مطلب از تصمیم او برای خداحافظی پیش از داربی صحبت شده بود. وقتی رسانه رسمی باشگاه برای لحظاتی به اشتباه این خبر را در كانال خود قرار داد، اوضاع به‌هم ریخت. خیلی زود رسانه‌ها پیگیر موضوع شدند و خداحافظی رحمتی در رسانه‌ها كلید خورد. اتفاقی كه با انتقاد مسئولان باشگاه استقلال روبه‌رو شد؛ اما مسئولان استقلال بهتر است برای پیگیری این موضوع به كانال رسمی خودشان و مدیران این كانال رجوع كنند كه بدون دلیل هیزم به آتش یك شایعه ریختند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین