اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۱۷۵۶۹

فتاحی: سازمان لیگ طبق آیین‌نامه با سرمربیان غایب در نشست‌های خبری برخورد کند

فتاحی: سازمان لیگ طبق آیین‌نامه با سرمربیان غایب در نشست‌های خبری برخورد کند
رئیس پیشین کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: اگر می‌خواهیم لیگ خوبی داشته باشیم باید قانون و آیین‌نامه را اجرا کنیم.
۱۵:۲۰ - ۱۲ تير ۱۴۰۰
وانانیوز|

در حالی که هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال را پشت سر گذاشته‌ایم، اما شاهد هستیم که سرمربیان تیم‌ها در اکثر نشست‌های خبری قبل و بعد از مسابقات غایب هستند و دستیاران خود را به نشست‌های خبری می‌فرستند. از سوی دیگر سازمان لیگ هم با وجود انتقاد رسانه‌ها، برخورد جدی و انضباطی با سرمربیان غایب در نشست خبری نمی‌کند.

سعید فتاحی رئیس پیشین کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ در این خصوص به تسنیم گفت: در آیین‌نامه‌ای که در زمان فدراسیون صفایی فراهانی توسط علی کاظمی تنظیم شده بود، در خصوص برگزاری نشست‌های خبری تصمیم‌گیری نشده بود.

وی ادامه داد: 2 سال پیش آیین‌نامه‌ای را تنظیم کردیم که به تصویب هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال رسید و همان زمان به تمام باشگاه‌ها ابلاغ شد. در این آیین‌نامه آمده که اگر سرمربیان تیم‌ها بدون دلیل در نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی‌ها  شرکت نکنند،  بار اول یک میلیون تومان و اگر برای دومین بار تکرار شود، سه میلیون تومان و اگر غیبت سرمربیان به 3 جلسه برسد، 5 میلیون تومان جریمه در نظر گرفته می‌شود. کمیته انضباطی نیز می‌تواند با در نظر گرفتن جرایم سنگین‌تر، برخورد جدی‌تری داشته باشد. 

فتاحی عنوان کرد: نمی‌دانم چرا دوستان در بحث اجرا ضعیف عمل می‌کنند و نتیجه‌اش هم همین شده که امروز می‌بینیم. این مسائل برای فوتبال حرفه‌ای ما خوب نیست، باید قانون اجرا شود. باید به بهترین شکل آیین نامه را اجرا کرد و سازمان لیگ طبق آیین‌نامه با سرمربیان غایب در نشست‌های خبری برخورد کند.

انتهای پیام/ 

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین