اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۹۳۰۷

حمله دستيار مايلى كهن به رئيس هيات فوتبال اراك

مربی تیم فوتبال ملوان گفت: رئیس هیات فوتبال اراک برای شمارش آرا در مجامع می‌خورد.
۱۶:۱۰ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| نادر فریاد شیران در گفت وگویی، در مورد پیروزی مقابل آلومینیوم اراک در لیگ دسته اول گفت: کار در لیگ دسته اول بسیار سخت است. ضمن اینکه هیات فوتبال اراک که میزبان ما بود در حق تیم ما بسیار کم لطفی کرد. هیچکس به ما در اراک خیرمقدم نگفت و حتی به ما نگفتند باید در کدام زمین تمرین کنیم و آدرس ورزشگاه را هم بلد نبودیم!  جالب است که روز مسابقه هم 10 دقیقه پشت در ورزشگاه ماندیم و کسی نبود که در را برای ما باز کند در آخر هم مسئول تدارکات تیم آلومینیوم اراک آمد و در ورزشگاه را باز کرد.

وی ادامه داد: در شهرهای دیگر مثل اصفهان یا تبریز مشکل پیدا کردن آدرس ورزشگاه را نداریم اما در اراک با چنین مشکلاتی مواجه شدیم. به نظرم رئیس هیات فوتبال اراک که 30 سال است در این سمت حضور دارد فقط به درد شمارش آرا در مجامع می‌خورد! ما در اراک در زمینی ناهموار تمرین کردیم که باعث مصدومیت بازیکن‌مان شد. 

مربی تیم ملوان با اشاره به ضعف نظارت در لیگ دسته اول گفت: نمی‌دانم توقع و انتظار ما بالاست یا واقعا نظارت در لیگ دسته اول ضعیف است. انگار رنگ پیراهن تیم‌ها نیز در لیگ دسته اول مشخص نیست. چون به ما گفته شد که نمی‌توانید با پیراهن سفید بازی کنید زیرا آلومینیوم اراک می‌خواهد لباس سفید بپوشد! ما هم مجبور شدیم در اراک برای بازیکنان لباس بخریم. البته فروشنده به قمیت عمده با ما لباس‌ها را حساب کرد و هر دست لباس را 32 هزار تومان به ما فروخت که باید از او تشکر کنم اما این مسایل نشانگر بی‌نظمی در لیگ دسته اول است.

فریاد شیران افزود: ما این بازی را بردیم البته از اشتباه آنها استفاده کردیم و گل اول را زدیم و بعد هم دو گل استثنایی زدیم و پیروز شدیم. هفته آینده هم باید مقابل راه آهن بازی کنیم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین