اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۷۳۶۵

دروازه بان استقلال به پرسپولیس نزدیک شد

با جدایی لوبانوف ازبکستانی از جمع سرخپوشان این سوال پیش می آید که جانشین او برای نشستن روی نیمکت قرمزها ، چه کسی می تواند باشد.
۱۵:۰۶ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| الکساندر لوبانوف برای اینکه نمی خواست در پرسپولیس نیمکت نشین باشد از این تیم جدا شد. با جدایی این دروازه بان گمانه زنی های زیادی در مورد جایگزین او در رسانه ها مطرح شده است. 

 

در همین راستا شنیده شده که نام وحید طالب لو در لیست باشگاه پرسپولیس دیده شده است. هر چند هنوز برانکو نظر خودش را در این باره اعلام نکرده است. وحید طالب لو سال گذشته هم مورد توجه برانکو قرار گرفت اما او گفت که به خاطر استقلالی بودن هرگز به پرسپولیس نمی رود. این بار اما شرایط برای طالب لو فرق دارد. این دروازه بان مورد بی مهری استقلالی ها قرار گرفته و هیچ پیشنهاد دیگری ندارد. در این شرایط احتمال آن وجود دارد که وحید از سر ناچاری راهی پرسپولیس شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
رضا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
باشگاه نبايدروي گزينه هاي استقلالي مانوردهد.جذب يك دروازبان ازليگ پايين تر هم كم هزينه تراست وهم آينده نگري مي باشد.
بزرگمهر
United States of America
جمعه ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶
مخــــــــالفـمـ وازبرانـــکوی بـادانـش بعـــــیـده
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷
وحید طالب لو چند جا مصاحبه کرده بود که دوست داره شاگرد برانکو باشه ولی تو پرسپولیس نه... اگه خوب بود خود استقلالیا نگهش میداشتن که الان دست به دامن کمیته انضباطی نشن با پارتی حکم رحمتی رو به تعلیق در بيارن... حکمی که چهار جلسه بود بازم با پارتی و ارفاق شد دو جلسه حالا هم تعلیق
سعید
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۷
ای بابا حسن زاده رییس کمیته انضباطی فقط زورش به پرسپولیس میرسه این بابا اگه از ترس مردم و هوادارهای پرسپولیس نبود رحمتی رو کلا"بخشیده بود که به بازی با نفت هم برسه ولی دید خیلی ضایع میشه منم شنیدم که محرومیت رحمتی 4جلسه بوده ولی حسن زاده لطف فرمودند 2جلسه اش رو روی هوا بخشیدند حالا اگه این کاری که رحمتی کرد رو فصل قبل سوشا مکانی کرده بود کلا"یک فصل محروم میشد ولی خیالی نیست خدا جای حق نشسته انشاء با رحمتی هم استقلال میبازه چون حق رحمتی بخشش نبود همانطور که سوشا فصل قبل محرومیتش رو کامل سپری کرد رحمتی هم بایدمحرومیتش کامل بگذره نه اینکه 4جلسه بشه 2جلسه بعدهم 1جلسه اش بخشیده بشه تازه فصل قبل سر محرومیت سوشا عمران زاده جنجال به پاکرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
بازیکن استقلالی نمیخوایم،نمیخوایم.
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین